וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין דחתה את הצעת הרכש של קרן וקטור

ניר צליק

28.8.2008 / 10:55

ההצעה לפי שווי של 184.5 מיליון דולר לחברה. דירקטוריון החברה וצוות היועצים: הצעת קרן וקטור משקפת לחברה שווי נמוך משווייה האמיתי

אלדין דוחה את הצעת הרכישה של קרן וקטור, אשר הגישה הצעה לרכישת אלדין באמצעות ג'זמין לפי מחיר של 13 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 184.5 מיליון דולר. בנוסף, במכתב דוחה אלדין את הצעת הקרן האלטרנטיווית לפיה היא ביקשה לרכוש את עסקי ניהול הזכויות הדיגיטליות - DRM - תמורת 135-125 מיליון דולר.

דירקטוריון החברה וצוות היועצים הגיעו למסקנה כי הצעת קרן וקטור משקפת לחברה שווי נמוך משווייה האמיתי. כמו כן, הגיעו הדירקטוריון ויועצי החברה למסקנה כי הצעת הקרן לרכוש את עסקי ניהול הזכויות הדיגיטליות לא ישרתו את מטרות החברה.

קרן וקטור היא קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה פרטיות, שנמצאות בבעלות המייסדים ובחברות ציבוריות. הקרן עוסקת בהשקעה בחברות, שלדעתה נסחרות במחיר שוק נמוך מהשווי האמיתי שלהן, וכן בהפיכת חברות ציבוריות לפרטיות. הקרן ממוקמת בסאן פרנסיסקו ומנהלת מעל ל-2 מיליארד דולר.

הקרן מחזיקה כבר ב-10.18% מאלדין, אותם קנתה בשוק הפתוח החל מה-8 לאוגוסט, בסכום מצטבר של כ-13.5 מיליון דולר. כך, לפי דיווח שמסרה החברה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC). הקרן האמריקאית היא בעלת המניות הרביעית בגודלה בחברה, אחרי ג'וניפר, ינקי מרגלית וגלאון.

ינקי מרגלית, מנכ"ל אלדין, אמר כי "דירקטוריון אלדין שקל את הצעת קרן וקטור בקפידה, ופה אחד קבע שההצעה לא תשרת את האינטרסים של מחזיקי המניות של אלדין. אנחנו מאמינים שהצעות אלה הן אופורטוניסטיות, ומעריכות בחסר את אלדין, ולא מכירות בערך החברה ובערך עסקי ה-DRM שלה". עוד אמר מרגלית כי "הדירקטוריון מחוייב לפעול לפי האינטרס של מחזיקי המניות ומעריך אפשרויות להעלות את ערך החברה למשקיעים".

מרגלית הוסיף כי "בדיקת הדירקטוריון והיועצים נעשתה בהתחשב להצעת קרן וקטור ובהקשר לביצועים הכספיים של החברה לאחרונה, התוכנית העסקית הנוכחית שלנו ואלטרנטיבות אפשריות לחברה שישפרו את הערך למחזיקי המניות".

לסיכום, אמר מרגלית כי "אנו בטוחים שביצוע התוכנית שלנו ייצור ערך רב יותר למשקיעים מאשר כל אחד מהצעות קרן וקטור".

  • עוד באותו נושא:
  • אלדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully