וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מוכרת מתחמים ברעננה ובפתח תקוה ב-45 מיליון שקל

גיא ליברמן

1.9.2008 / 13:51

הנכסים הם המתחם הלוגיסטי של החברה הסמוך לקרית אריה בפתח תקוה, ומתחם לוגיסטי ברעננה הסמוך לבניין אמדוקס

בזק תמכור שני מתחמים לוגיסטיים שבבעלותה בפתח תקוה וברעננה, ששוויים מוערך ב-45 מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker. הנכסים הם המתחם הלוגיסטי של החברה הסמוך לקרית אריה בפתח תקוה; ומתחם לוגיסטי ברעננה, הסמוך לבניין אמדוקס. הפעילות במתחמים הופחתה באחרונה, לקראת עזיבתם לאחר המכירה.

המתחם בפתח תקוה נמצא בפינת הרחובות שמשון ובזל, סמוך לבית משפט השלום בעיר. מדובר במרכז לוגיסטי המהווה נקודת ריכוז עובדים מרחבית, ושטחו כשישה דונמים. על הקרקע ניצבים שלושה מבנים בשטח כולל של כ-2,966 מ"ר - אחד בן שלוש קומות ושניים בני קומה אחת. ייעוד הנכס מוגדר כשטח ציבורי מיוחד, אך בעלי השטח יבקשו ככל הנראה לשנות את ייעודו. אופיו של האזור, שמשופע במבני משרדים, מסחר ותעשייה, רומז על האפשרויות הגלומות בשינוי ייעוד השטח.

ברעננה מוכרת בזק כמחצית משטחי המרכזייה שבאזור התעשייה, הנמצא ממזרח לכביש 4 סמוך לצומת רעננה-כפר סבא, ברחוב נתיב האבות 2. שטח המתחם של בזק הוא כ-7.1 דונמים, ובו מבנים בשטח של 6.1 דונמים. בזק תוציא למכירה מבנים בשטח כולל של כ-3,000 מ"ר, על פני כ-4.8 דונם. למעשה תציע בזק למכירה את המתחם כולו, למעט בניין המרכזייה שימשיך לפעול.

בזק העמידה באחרונה למכירה חטיבת קרקע בת 30 דונם בדרום תל אביב, סמוך לאבו כביר ובין הרחובות הרצל, התחייה ודרך בן צבי. בזק החלה בהליכים לשינוי ייעוד הקרקע לפני המכירה, בהנחה כי ניתן יהיה לבנות על הקרקע כ-500 דירות. לפי הערכות של גורמי נדל"ן, מכירת נכס זה תכניס לקופת החברה כ-50 מיליון שקל.

בנוסף, לפני כשמונה חודשים מכרה בזק את מתחם המרכזייה שלה שבין הרחובות לינקולן, כורש ויהודה הלוי בתל אביב לחברת הנדל"ן חבס, בכ-55 מיליון שקל. דו"חות הרבעון השני של 2008 מלמדים כי ברבעון זה מכרה בזק שלושה נכסים בשטח כולל של 40 דונם, בהם 7,800 מ"ר בנויים, בסכום כולל של 20 מיליון שקל. בבזק העריכו כי החברה צפויה להמשיך ולממש נדל"ן בשווי כולל של כמיליארד שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully