וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת צומת ספרים תפתח עד סוף ספטמבר 10 סניפים חדשים בהשקעה של כ-25 מליון שקל

עדי דברת

1.9.2008 / 11:57

הכוונה היא להגיע לפריסה של 80 סניפים עד סוף שנת 2008



רשת צומת ספרים הודיעה כי עד סוף ספטמבר תפתח 10 סניפים חדשים, רובם בפריפריה, בהשקעה של כ-25 מליון שקל. הסניפים החדשים יפתחו במרכז מסחרי 'אם המושבות' בפתח תקווה, ביג יקנעם, זכרון יעקב, מודיעין עזריאלי, סטאר סנטר אשדוד, מתחם G2 בראשל"צ, אכא מילניום אשקלון, חוצות כרמיאל, ביה"ח מאיר, וחאן ראש פינה.



לדברי גורמים ברשת, הכוונה היא להגיע לפריסה של 80 סניפים עד סוף שנת 2008. עוד נמסר כי הרשת צופה לסיים את 2008 עם מחזור מכירות של 320 מיליון שקל, 4.2 מליון לקוחות ומכירה של למעלה מ-12 מיליון ספרים כאשר שליש מתוכם יהיו ספרי ילדים. נתונים נוספים מלמדים כי מתרחב הפער בין הנשים לגברים ברכישות הספרים, והוא עומד על למעלה מ-60% קניות שנעשות על ידי הנשים. על פי נתוני הרשת, התחום הצומח ביותר השנה הוא תחום הבריאות - ספרי בריאות, ספרי בישול "בריאים", רפואה אלטרנטיבית וכדומה. תחום נוסף המתפתח במהירות הוא תחום ספרי האימון (קואצ'ינג).



אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים, מסר: "הגידול של הרשת נובע מהביקוש העצום שנוצר לספרים בעקבות המהלכים השיווקיים שהובלנו בשנים האחרונות, באמצעותם הפכו הספרים לנגישים לכלל האוכלוסיה. הסניפים החדשים ישמרו על הקו החדש שמאפיין את סניפי הרשת שנפתחו בשנה האחרונה - שטחים של 100 מ"ר בממוצע, עם שולחנות קריאה מפוארים לעיון, בתי קפה, אינטרנט חופשי ומחלקות ילדים משודרגות. חנויות הספרים הפכו למקום בילוי. לראייה, ניתן לראות גידול של 30% במכירות בכל אותם סניפים בהם שילבנו שולחנות עיון ובתי קפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully