וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל צו המניעה שמנע את צילומי התוכנית "מפרץ האהבה"

נורית רוט

1.9.2008 / 14:34

זאת, לאחר שבשבוע שעבר הופסקו צילומי תוכנית הריאליטי בשל עבירה על חוקי התכנון והבנייה לכאורה

"מפרץ האהבה", שאמורה לעלות לשידור ביום חמישי הקרוב, היא תוכנית ריאליטי חדשה של זכיינית ערוץ 2, רשת, שבה יתחרו רווקים ורווקות צעירים במשימות שונות, במטרה למצוא בן או בת זוג.
בבקשה שהוגשה על ידי המדינה בשבוע שעבר, נטען כי המבנים שהוקמו בחוף מכמורת לצורך הצילומים נבנו בלא היתר, תוך ביצוע עבירות בנייה ושימוש ללא היתר בשטח המיועד לנופש. המדינה טענה כי יש חשיבות רבה במתן הצו בדחיפות, בייחוד כשמדובר בצילום תוכנית המיועדת לקבל חשיפה רחבה ותביא, לפי הנטען, לכל בית בישראל תמונות בזמן אמת של ביצוע העבירות תוך העברת מסר שלפיו חוקי התכנון והבנייה לא מחייבים.



השופט, זאיד פלח, הורה בשבוע שעבר לחברות רשת, נגה, וריאליטי הפקות ותקשורת, להימנע מביצוע כל פעולה בקרקע ומשימוש במבנים שנבנו, וכן להימנע מצילום התוכנית - זאת עד לדיון במעמד הצדדים.
בדיון שהתקיים שלשום טענה ריאליטי הפקות כי לא בוצעו כל עבירות בניה במקום, שכן מדובר לדבריו במבנים ארעיים שיפונו החל מעוד כשבועיים באופן הדרגתי, וממילא הסדרה מסתיימת במחצית השניה של חודש נובמבר.



בא כוח רשת, עו"ד עזגד שטרן, הוסיף כי גם השימוש שעושה ההפקה במקום אינו דורש היתר, משום שהוא תואם את תוכנית הבנייה החלה על המקום שהוא לתיירות ולנופש. עו"ד רנן גרשט ממשרד יוסי שגב, שמייצג את בעלת הקרקע מפעלי תרנ"א מלונאות ונופש, טען כי "צילום - הוא תיעוד של המציאות", וכי רחצה של נוער בבריכת שחייה הינה פעולה הנכללת תחת "תיירות ונופש". השופט קבע כי מאחר שהועלו בפניו "טענות כבדות משקל", צו המניעה מבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully