וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי ששון ועומר גטניו מונו לסמנכ"לים במערך הרגולציה של בית ההשקעות פסגות

טל לוי

1.9.2008 / 14:39

השניים ישובצו במערך הרגולציה של פסגות המנהל כ-83 מיליארד שקל

רועי ורמוס, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות אמר כי "מחויבותנו לשמור על האינטרסים של לקוחותינו והחשיבות הרבה שאנו מקנים לתחום הרגולציה, הובילה אותנו בתחילת השנה להקמת המערך המופרד מהייעוץ המשפטי בחברה, בהובלתו המקצועית של עו"ד רמי ששון. מינויו של עומר גטניו לסמנכ"ל משווקים פיננסיים בבית ההשקעות, משלים את בניית מערך השיווק הערוצי של פסגות, אשר הוקם ב- 2007 ובנוי משלושה מערכים: מערך המכירות, מערך הלקוחות ומערך המשווקים הפיננסיים, אותו הקים גטניו".



עו"ד רמי ששון מונה לתפקיד סמנכ"ל רגולציה בבית ההשקעות. ששון, בן 43, עובד בבית ההשקעות החל משנת 1999, עומד בראש מערך הרגולציה והציות של בית ההשקעות, אשר את הקמתו הוביל בחודשים האחרונים. פעילות מערך הרגולציה מתמקדת בנושאי בקרה, ניהול סיכונים, בקרת אשראי, ציות, איסור הלבנת הון וקשר עם הרשויות והרגולטורים.
.
עומר גטניו מונה לתפקיד סמנכ"ל משווקים פיננסיים בבית ההשקעות. גטניו, בן 31, עובד בבית ההשקעות החל משנת 2007, ועומד בראש מערך המשווקים הפיננסיים בפסגות, אותו הקים בשנת 2007. מערך המשווקים הפיננסיים מתמקד בעבודה מול מנהלי הסדר וסוכנויות ביטוח. פסגות הוא בית ההשקעות הגדול בישראל, המנהל נכסים בהיקף של מעל 83 מיליארד שקל, בתחומי הגמל, קרנות הנאמנות, תעודות הסל וניהול תיקי השקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully