וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריס שבשליטת גאידמק עברה להפסד של 4.2 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 1.7 מ' ד' ברבעון המקביל

יעל פולק

1.9.2008 / 16:20

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-9.6 מיליון דולר לעומת 1.6 מיליון דולר במקביל

על רצונו לאחד על פעילות כל החברות שבשליטתו תחת חברת האחזקות אמריס. המהלך של גאידמק צפוי להתבצע בכמה שלבים: בשלב הראשון יועברו מלוא אחזקותיו של גאידמק בחברת הנדל"ן אוסיף (67.43%), בית השקעות גילאון (50.49%) ו-וילי פוד השקעות. תמורת העברת אחזקותיו לתוך אמריס, יוקצו לגאידמק מניות בחברה המאוחדת. ההקצאה תבוצע בהתאם להערכות שווי שיבצעו מעריכי שווי חיצונים, והיא תבוסס על שווי האחזקות המועברות בניכוי ההתחייבויות המועברות בהיקף של 300 מיליון שקל.



בנוסף, רכש גאידמק את אחזקתן של החברות בלרם צ'רניי וקיטאל אחזקות ופיתוח בינלאומי באמריס (25%) ב-22.75 מיליון דולר. עם השלמת העסקה, יחזיק גאידמק ב-100% מהון המניות של אמריס.



עם השלמת השלב הראשון של המהלך, צפוי המאזן המצרפי של אמריס להסתכם ב 5.5 מיליארד שקל, וההון העצמי המצרפי של החברות (לצורך המיזוג) יהיה 650 מיליון שקל. השלמת השלב הראשון של הארגון מחדש כפופה להסכמות של הבנקים הממנים וגורמים נוספים המעורבים בכך. לצורך רכישת החברות נטל גאידמק הלוואות בנקאיות, כששווי השוק של המניות האלו משועבדות כבטחונות בגין ההלוואות. בשנה האחרונה צנח שווי השוק של המניות הללו בכ-700 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully