וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידות מספרים לטלפונים קוויים מגיעה אל המגזר העסקי

פז וייסמן

1.9.2008 / 17:36

חשש מהתנגשות אינטרסים בין בעלי רשיונות נס"ר לבין בעלי העסקים עצמם

שר התקשורת, אריאל אטיאס, אמר כי: "ניידות המספרים הוכיחה את עצמה עד עכשיו במגזר הפרטי, הסירה חסם מעבר משמעותי וחיזקה את כוחו של הלקוח מול החברות. מהלך זה יגדיל את כושר המיקוח של בעלי רשיונות נס"ר (נקודת סיום רשת) עבור לקוחותיהם, אל מול המפעילים הנייחים ויובילו להוזלת תעריפים גם ללקוחות המגזר העסקי בישראל".



ישנה בעיה מובנית בהתנגשות בין בעלי נקודות סיום הרשת, שהם בעלי המספרים ושירותי מרכזיה המספקים שירות לבעלי העסקים, לבין בעלי העסקים עצמם. בעוד שבעלי הקווים ירצו לעבור מפעיל כדי לחסוך עלויות, בעלי העסקים שמשתמשים במספר הטלפון לא ירצו שהקידומת תשתנה.



לגבי ניגוד עניינים זה נמסר ממשרד התקשורת כי: "משרד התקשורת ער לקיומה של מתכונת שונה של יחסים בין הצרכן לבין בעל רשיון הנס"ר לפיה בעל רישיון הנס"ר מספק שירותים שונים בחצרי משתמשי הקצה, לרבות התקנת מרכזת ותחזוקה או ביצוע אחזקת רשת פרטית, ואולם אין בעל רישיון הנס"ר בא בנעלי משתמש הקצה בכל הנוגע ליחסיו עם המפעיל הקווי, ומשתמש הקצה הוא זה אשר על שמו רשום מספר הטלפון והוא אשר אחראי ישירות מול המפעיל. משתמש קצה במתכונת זו, הוא בגדר מי שהוקצה לו מספר הטלפון. אף אם בעל רישיון הנס"ר היה מעורב בתהליך ההקצאה, הרי שמעורבות זו היתה מטעמו של בעל רמפעיל הטלפון הקווי, ולאחר השלמת התהליך הוא לא נותר כגורם מקשר בין משתמש הקצה לבין המפעיל הקווי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully