וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אינפיניטי הישראלית והקרן הסינית CSVC משקיעות 73 מיליון דולר בחברת Digital China הסינית

גיא גרימלנד

1.9.2008 / 19:28

הקרן הישראלית תשקיע 15 מיליון דולר והשאר יושקעו על ידי הקרן הסינית



השקעת ענק על ידי קרן השקעות ישראלית. קרן אינפיניטי (I-China) בניהולם של אמיר גל-אור ואבישי זילברשץ, ושותפתה הקרן הסינית CSVC, משקיעות 73 מיליון דולר בחברה הסינית DCITS -Digital China Information Technology Service. הקרן הישראלית תשקיע 15 מיליון דולר מתוך ה-73 מיליון דולר בחברה הסינית, והשאר יושקעו על ידי השותפה הסינית של אינפינטי - הקרן CSVC.



DCITS הינה חברה בת חדשה של Digital China, חברת טכנולוגיית מידע סינית. עד לאחרונה היתה DCITS זרוע השירותים והתוכנה של חברת Digital China. DCITS פועלת בתחום התוכנה ושירותי ה-IT. בין היתר היא מעניקה שירותי אינטגרציית מערכות, פיתוח תוכנות, תחזוקה ומיקור חוץ, וכן שירותי ייעוץ והכשרה ללקוחות גדולים בסין, ובהם מוסדות הממשלה, חברות טלקום והמגזר הפיננסי.



היקף ההכנסות של החברה, שהנהלתה ממוקמת בבייג'ין, הוא 4.5 מיליארד דולר וסניפיה פזורים ב-19 ערים מרכזיות בסין. החברה מפיצה מוצרי IT באמצעות רשת של למעלה מ-9,000 מפיצים וסוכנים ברחבי סין. Digital China (יחד עם חברת לנובו) פוצלה מקבוצת Legend ונסחרת בבורסה בהונג קונג משנת 2001.



באינפינטי מציינים כי הליך הארגון מחדש שהוביל להפיכתה של DCITS לחברה עצמאית מציין את השלב הבא בתחום תעשיית ה-IT בסין, שבבסיסו המעבר מהפצת חומרה לאספקת פתרונות על בסיס תוכנה ושירותים.



"DCITS הינה החברה הגדולה והבולטת ביותר שקרן אינפיניטי השקיעה בה. Digital China הינה המותג החזק והמוכר ביותר בתעשיית ה-IT בסין. נוכחות השוק של החברה בקרב לקוחות מובילים במגזר הציבורי והפרטי, יכולות הביצוע, האסטרטגיה, ואיכות הנהלתה - כל אלה מעמידות את Digital China ואת DCITS בעמדת מובילות ברורה", אומר אבישי זילברשץ, שותף מנהל בקרן אינפיניטי. "העסקה מהווה נקודת ציון משמעותית ביישום האסטרטגיה של אינפיניטי להשקעה בחברות סיניות מובילות, שיכולות לסייע לחברות ישראליות וזרות להיכנס לשוק הסיני", ציין.

אמיר גל אור, שותף מנהל בקרן אינפיניטי, אמר: "אנו עובדים יחד ובצמוד עם הנהלת Digital China כבר למעלה משנה. קשרים אלו, בנוסף לקשר הקיים בין החברה לבין שותפתנו הסינית CSVC, אפשרו לנו לממש את הזדמנות ההשקעה הזו". לדברי אבי פישר, המשנה ליו"ר קבוצת אי.די.בי. ויו"ר הדירקטוריון של אינפיניטי, "השקעה זו מציינת צעד חשוב נוסף בבניית הנוכחות שלנו בסין ובקידום שיתוף הפעולה בין חברות ישראליות וסיניות".



קרן אינפיניטי, מיסודה של כלל תעשיות והשקעות מקבוצת IDB, היא אחת מהקרנות הישראליות הגדולות בארץ, עם יותר מ-600 מיליון דולר מנוהלים ופורטפוליו של 45 חברות. מאז יוני 2005 ביצעה החברה 14 אקזיטים. הקרן החדשה של אינפיניטי - אינפיניטי I-China - היא הקרן הגדולה ביותר הממוקדת בהשקעות סיניות-ישראליות ומשמשת כגשר בין חברות סיניות לבין חברות ישראליות וחברות זרות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully