וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונפמן ופישר מבקשים מישראלום לרכוש נכסי חברות פרטיות שבשליטתם ב-49 מיליון שקל

שרון שפורר

1.9.2008 / 21:00

החברה דיווח על הבקשה בנספח עלום ולא כדיווח רשמי ובולט לעין



דירקטוריון חברת ישראלום החליט על חלוקת דיווידנד של כ‑9 מיליון שקל.­ כך דיווחה החברה לבורסה כמה דקות לאחר השעה 19:00. אך למדקדקים בפרטים הסתבר שההודעה לא הסתיימה בכך. ישראלום נכסים דיווחה גם על עסקת בעלי עניין שמתכננים בעלי השליטה בה, מתיו ברונפמן - מבעלי השליטה בדיסקונט - ושולם פישר, באמצעות צירוף מסמך שרק חדי עין יוכלו להבחין בו.



במסמך מבשרת החברה כי ועדת הביקורת והדירקטוריון שלה החליטו לאשר ולהמליץ לאסיפה הכללית לאשר שלוש עסקות בעלי עניין, במסגרתן בעלי השליטה ימכרו לישראלום חברות פרטיות שבשליטתם (אם אסיפת בעלי המניות תאשר זאת) ושלושה נכסי מקרקעין בראשון לציון ובבאר שבע.



הנכס הראשון נמצא בשכונת רמז בראשון לציון. התמורה שדורשים עבורו ברונפמן ופישר היא 13.75 מיליון שקל. הנכס השני שמתבקשת האסיפה הכללית של ישראלום לאשר את רכישתו הן זכויות חכירה מהוונות בנכס של לחברת היכל הנר בע"מ, שברונפמן ופישר שניהם הם בעלי מניות בה, בתמורה ל-7.6 מיליון שקל. הנכס נמצא באזור התעשייה עמק שרה ב' בבאר שבע ובנויים עליו מבני תעשייה ומשרדים. הנכס ומושכר במלואו לחברת בשם פאלאס תעשיות פי.איי, חברה שגם היא בשליטת צמד השותפים ברונפמן ופישר. נכס נוסף הוא מבנה התעשייה דנהיל של חברת פולידור ס.פלסט, חברה הנמצאת גם היא - לא קשה לנחש - בשליטת ­­ מתיו ברונפמן ושולם ופישר. השניים מעוניינים לקבל עבור הנכס 28 מיליון שקל.



בסך הכל מעוניינים השניים לבצע 3 עסקות בעלי עניין בהיקף של כ‑49 מיליון שקל ­ תמורה שחושבה, לפי הדיווח, על פי שמאים. הדיווח על עסקות בעלי העניין המתוכננות נעשה רק בצורת מעין נספח לדיווח על הדיווידנד, ולא כדיווח רשמי ובולט לעין. בעלי המניות בישראלום יידרשו אפוא להכריע האם החברה צריכה כעת נכסים בבאר שבע ובראשון לציון, והאם התמורה המבוקשת ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully