וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון שוקי הון: מניית רמי לוי נסחרת בדיסקאונט של כ-50% לעומת מחירה בשוק

TheMarker

2.9.2008 / 10:50

גאון שוקי הון: מניית רמי לוי נסחרת בדיסקאונט של כ-50% לעומת מחירה בשוק

החברה הציגה תוצאות חזקות למחצית הראשונה ובהן צמיחה של 45% ו-30% במכירות וברווח הנקי בהתאמה, מנגד מניית החברה ירדה בשיעור של כ-16% מתחילת שנה. להערכת גאון שוקי הון, הירידות נובעות הן מעצם היותה מניית יתר בעלת סחירות נמוכה (שפחות מושכת משקיעים בתקופה זו) וחשש (המוגזם להערכת בית ההשקעות) מתחרות.



כאשר הרשת עלתה לכותרות בשל מלחמת העוף המדוברת היו קולות רבים שניבאו לחברה סוף דומה לסופה של רשת קלאבמרקט שקרסה. להערכת גאון שוקי הון, המצב כאן שונה לחלוטין.



בקופתה של החברה מזומנים ושווי מזומנים בשוויי של כ-222 מיליון שקל לעומת חוב של אג"ח ואשראי בנקאי בסכום של 85 מיליון שקל בלבד. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 333 מיליון שקל כאשר עודפי נכסיה הפיננסים מסתכמים ב-131 מיליון שקל, מה שגורר לחברה שווי פעילות של 202 מיליון שקל.



להערכת גאון שוקי הון, לחברה בעלת רווח נקי של כ-50 מיליון שקל אשר מייצרת תזרים מזומנים דומה מפעילות שוטפת, זהו שווי נמוך מדי.



בבית ההשקעות מעריכים את שווי הפעילות ב-424 מיליון שקל, מה שגורר שווי חברה של 542 מיליון שקל (בדילול מלא) ומשקף מחיר יעד של 45 שקל למניה, כ-50% יותר ממחירה בבורסה ועל כן ממליצים ב"קניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully