וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדקיט חתמה על הסכם להספקת מידע שיווקי עם מפעילת הסלולר הגדולה ברוסיה MTS בחצי מיליון דולר

שמרית סלע

2.9.2008 / 12:48

עד לאחרונה פעלה אדקיט באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מחקר בינלאומיות



אדקיט, העוסקת במתן שירותי מידע ומחקר אודות נתחי שוק, מרחיבה את פעילותה אל מחוץ לגבולות ישראל כאשר חתמה על הסכם שנתי להספקת שירותי מידע עם חברת MTS, מפעילת הסלולר הגדולה ברוסיה וממפעילות הסלולר הגדולות בעולם. ההסכם מוערך בכחצי מיליון דולר וממקם את אדקיט כספקית המידע והתוכן המרכזית של חברת הסלולר.



עד לאחרונה פעלה אדקיט באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מחקר בינלאומיות שהפיצו את מוצרי המידע והמחקר שפיתחה, הכוללים סקירות עסקיות ושיווקיות במקומות שונים בעולם, תחת שמן. המוצרים והמחקרים נרכשו על ידי חברות בינלאומיות כמו נוקיה, אורנג', ספרינט, KPN, מקנייל ועוד. כיום בכוונת החברה להתחיל לנקוט בגישה בינלאומית ישירה והיא נמצאת במגעים עם זכיינים שונים במספר מדינות, על מנת לשווק את שרותי המידע פרי פיתוחה.



שי בוצר, מנכ"ל אדקיט, ציין כי "ההסכם עם חברת MTS נחתם לאחר בדיקות היתכנות ארוכות ומקיפות, בהן נדרשנו לעמוד בתחרות מול חברות מידע מובילות בעולם, שבסופן נבחרה אדקיט. הסכם זה הינו צעד משמעותי נוסף בהפיכתה של אדקיט לחברת מידע ומחקר בינלאומית".



אדקיט הוקמה ב-1989 ועוסקת במתן שירותי מידע תחרותי ומחקרי שוק בינלאומיים. היא מספקת סקירות עסקיות ממוקדות, מחקרי מדף, מאגרים ממוחשבים בינלאומיים של מידע עסקי בתחומי המדע, פרסום, פארמה ומוצרי צריכה, מעקב אחר מוצרי צריכה חדשים ושירותי מיקור חוץ של אנליסטים. בין לקוחות החברה בישראל נמנים כל הבנקים ומרבית החברות הנסחרות בבורסה במדד המעו"ף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully