וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרומאים עשו את שלהם: תוכנית הבכורה של "האח הגדול" הניבה אמש 27%

הילה הרצוג

2.9.2008 / 12:58

לפי קשת, מדובר בנתון הגבוה ביותר שנרשם עבור השקה של תוכנית ריאליטי



פרק הבכורה בתוכנית הריאליטי "אח הגדול" הניבה אמש רייטינג של 26.7% עם 484 אלף צופים מכלל האוכלוסייה ומובילה את עשר התוכניות הנצפות ביום שני. גם התוכנית המקדימה "האח הגדול מגיע" הניבה רייטינג גבוה של 11% ודורגה במקום החמישי.



לפי קשת, מדובר בנתון הגבוה ביותר שנרשם עבור השקה של תוכנית ריאליטי. פרק הבכורה של "הישרדות" הניב רק 14.9%. לאור כך, אין ספק כי הפורומאים הארוכים, תוכניות הפריים טיים שקדמו את התוכנית ("כוכב נולד", "מונית הכסף") עשו את שלהם.



"מה קורה" נהנתה מגל הצופים של "האח הגדול" ורשמה עלייה ל-15.1%, ודורגה במקום השלישי. אחריה "שש עם בן עמי" עם רייטינג של 12.3%.



במקביל ברצועת הפריים טיים, תוכניות ערוץ 10 מתקשות לשמור על מקומן בטבלת הרייטינג. "שומר מסך אמנוו לוי" הניבה רייטינג של 8.4% ודורגה במקום השביעי. גלית גוטמן "במחפשים אהבה" הרחק מאחור עם 4.1%. גם התוכניות האקטואליה המאוחרת הניבו רייטיג נמוך, "היום שהיה" עם 5.3% וליאור שליין עם 4.4%.



בזירת החדשות, מהדורת ערוץ 2 מובילה עם 19.5% ומדורגת במקום השני. חדשות 10 דורגה במקום השישי עם ריייטינג של 10.5%, "מבט" מאבדת אחוזים ומדורגת במקום ה-13 עם 4.8%.



בתוכניות האקטואליה של חמש: רפי רשף (ערוץ 10) מוביל עם 7.6% ומדורג במקום התשיעי. מהדורה שנייה (ערוץ 2) רושמת עלייה ל-6.1 וסוגרת את העשייריה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully