וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתם BBDO soho קטפה את המקום הראשון בתחרות הסרטים של ארגון הסרטן הבינלאומי

שמרית סלע

2.9.2008 / 14:31

מטרת הקמפיין 'נרגילה הורגת כמו סיגריה' הייתה העלאת המודעות בקרב הצעירים



קמפיין הסברה בנושא מחלת הסרטן שהופק על ידי BBDO SOHO זכה במקום הראשון בפסטיבל סרטים של ארגון הסרטן הבינלאומי שהתקיים לראשונה בג'נבה. לגמר התחרות הגיעו 33 סרטים מ-16 מדינות שונות, מתוכם שלושה סרטים של גיתם BBDO SOHO. סך הכל השתתפו בתחרות 250 סרטים.



מטרת הקמפיין שהובילה BBDO SOHO - 'נרגילה הורגת כמו סיגריה' - הייתה העלאת המודעות בקרב קהל יעד של צעירים בגילאי 12 עד 18, שמאמינים כי נרגילה אינה מזיקה כמו סיגריה והיא איננה גורמת לסרטן. מחקרים רבים בתחום הראו כי תפיסה זו מוטעית ועישון נרגילה מזיק לבריאות ועלול לגרום לסרטן כמו סיגריה.



בסרטון הזוכה מוצגת הדמיה של נרגילה וממנה יוצא ענן עשן שהופך תוך כדי תנועה לאותיות ולמילים 'בננה', 'תפוח', 'תות', 'דובדבן'- כמגוון הטעמים שניתן לשלב במסגרת עישון נרגילה. אז עולה שקופית אחרונה והקריין שואל "באיזה טעם אתם אוהבים את הסרטן שלכם? נרגילה הורגת כמו סיגריה".

עדי כהן, מנהלת גיתם BBDO SOHO, אמרה כי "גיתם מובילה את הקמפיינים של האגודה למלחמה בסרטן כ-13 שנים בהתנדבות, במטרה להגביר את המודעות למחלה ולסייע במניעה ובהתמודדות עימה. אנו רואים בליווי האגודה זכות גדולה ואני שמחה שתחושה זו שלנו באה לידי ביטוי באיכות הקריאטיב אשר אנו מייצרים".



בארגון הסרטן הבינלאומי, חברים 330 ארגונים מלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם הפועלים במשותף במטרה לקדם את המאבק בסרטן באופן גלובלי. הוועד המנהל של הארגון מונה 14 חברים מרחבי העולם, ביניהם מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הישראלית , שנבחרה בימים אלה לכהן בקדנציה שנייה כחברת הוועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully