וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון במגעים לרכישת גו-נטוורקס

פז וייסמן

2.9.2008 / 14:45

המשא ומתן מתנהל על רקע המשבר אליו נכנסה גו-נטוורקס ופיטורי 70 מתוך 100 עובדיה. תאפשר לאלווריון להרחיב את היצע פתרונותיה

שבוע לאחר שחברת גו-נטוורקס פיטרה 70 מתוך 100 עובדיה, החברה במגעים למכירתה לחברת התקשורת אלווריון. המשא ומתן מתנהל על רקע המשבר אליו נכנסה החברה לפני מספר שבועות, בעקבות ירידה של 70% בערכה של מניית נקסטוייב - חברת האם האמריקאית של גו-נטוורקס. בראיון ל-TheMarker ציין מנכ"ל גו-נטוורקס עוז ליב כבר בשבוע שעבר, כי החברה שוקלת שיתופי פעולה עם לקוחות אסטרטגיים.

גו-נטוורקס עוסקת בפיתוח טכנולוגיות תקשורת אלחוטית כמו WiMax ו-WiFi. גל הפיטורים בחברה נבע מהפסקת הפיתוח של מוצרי WiMax בחברה וההחלטה להתמקד בטכנולוגית WiFi, עקב החדירה האיטית של מוצרי WiMax בעולם. חברת נקסטווייב האמריקאית רכשה את גו-נטוורקס לפני כשנה וחצי לצורך שיתוף פעולה טכנולוגי. גו-נטוורקס, המשלימה את נקסטווייב, עוסקת בפריסה עירונית של תשתיות תקשורת אלחוטית. תנאי העסקה היו תשלום של 13.3 מיליון דולר במזומן ו-25.7 מיליון דולר במניות חברת נקסטווייב בשלב מאוחר יותר.

אלווריון הינה חברת ציוד תקשורת ישראלית הנסחרת בנאסד"ק, המפתחת ציוד תקשורת אלחוטי בטכנולוגיית WiMax. הרכישה תאפשר לאלווריון להרחיב את היצע פתרונות התקשורת אותה היא מספקת ולשלב פתרונות WiFi.

מאלווריון ומגו-נטוורקס לא נמסרה תגובה לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלווריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully