וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן סקויה האמריקאית הובילה גיוס של 8 מיליון דולר בסטארט אפ הישראלי קורליקס

גיא גרימלנד

2.9.2008 / 15:18

בסבב גיוס הון השתתפו גם המשקיעים הקיימים: ג'נסיס פרנטרס, בלומברג וקסניה

קורליקס, שהוקמה בשנת 2005, פיתחה תוכנה לניהול ואופטימיזציה של מהירות ביצוע בסחר במניות, המיועדת לגופים פיננסיים גדולים בהם, בנקים, קרנות גידור, בורסות וחברות ברוקרים. המוצר של קורליקס מסייע לאותם גופים על-ידי ניטור וניתוח אוטומטי של מהירות עסקות במערכות המסחר. "זמני תגובה מהירים יותר, גם בפערים של אלפיות השנייה, הם קריטיים עבור גופים העוסקים בסחר מניות אוטומטי, בשל הצורך לזהות הזדמנויות בזמן אמת ולהגיב להן כמה שיותר מהר, ומשליכים ישירות על ביצועיהם ורווחיותם", אומר שון מלמד, מייסד ומנכ"ל קורליקס.



לדברי מלמד, הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להגביר את חדירתה לשוק האמריקני, ולהכנס לשוק האירופי והאסייתי, בין היתר, על-ידי גיוס עובדים הן למערך השיווק והן למרכז מחקר ופיתוח. "לחברה, שהחלה בשיווק המוצר לפני כחמישה חודשים, יש כיום בסיס לקוחות מובילים בארה"ב ואנו רוצים לממש את פוטנציאל הצמיחה בשוק מסחר המניות האלקטרוני המגלגל עשרות טריליוני דולרים בשנה". מטה החברה ומערך השיווק ממוקם כיום בוול-סטריט בניו-יורק, ומרכז המו"פ בהרצליה. קורליקס מונה 25 עובדים.



יובל בהרב, שותף בקרן סקויה: "ההתפתחות הטכנולוגית המואצת סביב אוטומציה של מסחר במניות וניירות ערך יצרה מצב בו כל חלקיק שניה מתורגם לעשרות ומאות מליוני דולרים עבור הסוחרים והלקוחות. יש צורך קריטי בשוק לטכנולוגיות, מוצרים ושירותים שיאפשרו לסוחרים וללקוחות לשמור על תחרותיות בעולם חדש זה".



קורליקס הוקמה על ידי שון מלמד, יוצא יחידת מחשבים בחיל המודיעין, בעל תואר בביו-אינפורמטיקה, ושותף לשעבר בחברת הייעוץ שטראוס אסטרגיה, ואמיר קניפל, שעבד בעבר בתחום התקשורת ומערכות רשת ארגוניות בסטארט אפים קשיה, סופטייר, וולטיר ואקספנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully