וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווכים: "עורכי דין מנסים לדפוק אותנו"

אריק מירובסקי

2.9.2008 / 15:38

מתלוננים כי עורכי דין שמייצגים לקוחות בעסקות, מנסים להכשילם, על מנת שיוצע להם להיות שותפים לעריכת העסקה ולקבלת עמלה

עורכי דין שמעורבים בעסקות נדל"ן, מכשילים עסקות, ומשיאים עצות ללקחותיהם, כיצד "לדפוק" את המתווכים. זאת במטרה לקבל תגמול כלשהו נוסף על שכר טרחתם בגין סגירת העסקה. כך מתלונן נחמן שכטר, יו"ר ארגון המתווכים מלד"ן. מחר תקיים לשכת עורכי הדין פגישה עם אנשי מלד"ן לבירור התלונה.

"הדברים התגלו בכנס מתווכים שנערך לפני כחודשיים בים המלח. לפתע קמו מתווכים וסיפרו, שעורכי דין שמייצגים לקוחות בעסקות, עושים כל שביכולתם כדי להכשיל את המתווך, אלא אם יוצע להם להיות שותפים לעריכת העסקה ולקבל עמלה", סיפר שכטר, שלא היה מוכן להביא דוגמאות למעשים כאלה, לפני שיוצגו בישיבה המשותפת שאמורה להתקיים עם לשכת עורכי הדין.

כתגובה ראשונה לתלונה, הגיב יו"ר ועדת האתיקה בלשכה, עו"ד דרור ארד-אילון שכתב, כי לא מצא בתלונתו של שכטר תלונה נגד עורך דין מסויים, אלא הכללה. עם זאת, הדברים הועברו לוועדת קניין ומקרקעין שבראשות עו"ד אילן שרקון, שכאמור, קבע פגישה למחר לדון בתלונות המתווכים.

ככלל, מתלוננים המתווכים, בעלי מקצועות נדל"ניים שאינם מתווכים ואינם בעלי רשיון לעסוק בתיווך, כגון שמאים, עורכי דין ואחרים, נכנסים לענף התיווך בדלת האחורית, בנצלם את הנגישות שלהם לשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully