וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין קומברס וקייבסטאר האוקראינית

שמואל שוסטר

2.9.2008 / 15:50

המערכת של קומברס תאפשר שילוב של תחום המסרים הסלולריים בשני השימושים המרכזיים במחשב האישי: דואר אלקטרוני וגלישה באינטרנט

קומברס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם קייבסטאר (Kyivstar) מפעילת הסלולר הגדולה באוקראינה. החברה תאפשר למנויי החברה לנהל מסרים סלולריים (SMS ו-MMS) באמצעות המחשב האישי. הפתרון משלב גם טכנולוגיה של חברת טלמסג' (TeleMessage), המספקת מערכות ואפליקציות לניהול מסרי מדיה חוצי-פלטפורמות.

המערכת של קומברס תאפשר שילוב של תחום המסרים הסלולריים בשני השימושים המרכזיים במחשב האישי: דואר אלקטרוני וגלישה באינטרנט באמצעות הוספת כפתור "שלח SMS ו-MMS" בשורת המשימות שבראש הדף. בנוסף, הצגה קבועה של השירות בשורת המשימות של יישומי מחשב פופולאריים היא דרך יעילה לקדם מודעות למותג ולשירות.

לדברי ג'ון בניון, סמנכ"ל השיווק בקומברס, "הצלחת השירות הזה ב-Kyivstar מוכיחה עד כמה קל ויעיל לאנשים לשלוח תוכן אישי ואחר באמצעות SMS ו-MMS, בעת שהם יושבים ליד המחשב. השימוש בפועל בפתרון עקף את הציפיות. בתוך חודשיים מהשקת השירות, עשרות אלפי מנויי Kyivstar הורידו את הפתרון של קומברס לניהול המסרים במחשב האישי. הם שלחו יותר מחצי מיליון הודעות SMS ו-MMS מהמחשבים שלהם. כל זה מדגים כיצד קומברס מסייעת למפעילים חדשניים וקשובים ללקוחותיהם לפרוץ את הגבולות המסורתיים של השירות, כדי להגביר את שביעות הרצון של המנויים, להעמיק את מיתוג הארגון ולהגביר את תנועת מסרי ה-SMS וה-MMS כדי להעלות את ההכנסות פר משתמש".

  • עוד באותו נושא:
  • קומברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully