וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים עוקפים את אתר "קשת" ומגיעים ישירות לשידורי "האח הגדול"; הערכה: נזק של 10,000 דולר ביום

TheMarker IT

2.9.2008 / 18:46

מאז הבוקר נכנסו כבר אלפי גולשים לשידור הפיראטי והפילו את האתר של זכיינית ערוץ 2

גורם בענף האינטראקטיב העריך בפני TheMarker כי הנזק שעלול להיגרם לזכיינית מוערך ב-10,000 דולר ליום, כלומר מאות אלפי דולרים עד סוף העונה.



ארבע הכתובות שפורסמו מובילות את הגולשים לארבעת השידורים השונים מתוך בית האח הגדול (הקרואים באתר קשת בשמות: במאי 1, במאי 2, בריכה ומטבח), ומאפשרות צפייה באמצעות נגן המדיה של חלונות או כל תוכנה אחרת אשר תומכת בשידור מקוון באינטרנט (Live Streaming).



באופן זה ניתן לעקוף למעשה את הכניסה המחויבת לאתר קשת, דבר הפוגע קשות בזכיינית הן מבחינת נתוני הרייטינג הנמדדים באינטרנט, והן מבחינת ההכנסות מפרסום. זאת מאחר שהמפרסמים רכשו פרסומות אשר מופיעות בכל פעם כשהגולש לוחץ על מצלמה כלשהי ועובר ביניהן, שכן הכתובות מובילות לשידור עצמו, ומדלגת על תשדירי הפרסומת המוצמדות באתר לפני תחילת השידור. הבוקר פירסמה הזכיינית את נתוני הרייטינג באינטרנט ביממה הראשונה לעליית התוכנית, לפיהם מעל 276 אלף משתמשים ייחודיים גלשו לעמוד התוכנית מאז אמש.



יתרה מכך, עלולה הזכיינית להפסיד כסף רב משיתוף הפעולה עם חברות הסלולר, שכן מביני עניין יכולים להשתמש בכתובות אלה כדי לגלוש ישירות לשידור באמצעות מכשירי טלפון סלולריים מתקדמים בדור השלישי. ובתוך כך, נודע ל-TheMarker הבוקר כי קהילת משתמשי ה-iPhone בישראל הצליחה לפרוץ לצפייה בשידור הישיר גם באמצעות המכשיר החכם מבית אפל, באמצעות הרשת האלחוטית (WiFi)



מאז הבוקר נכנסו כבר אלפי גולשים לשידור הפיראטי, וכי בשעות מסוימות אף הורגש עומס על השידור, דבר שיצר הפסקות בשידור הישיר לצורך טעינה (Buffering).



דוברת קשת, מאיה קברט מסרה כי "האתר הרשמי היחידי המורשה להעביר תכנים מתוך בית "האח הגדול" הוא אתר קשת. לקשת הזכויות הבלעדיות. אנו מודעים לעובדה כי קיימים ניסיונות של שידורים מקבילים. אנחנו ננקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו ונפעל במהירות להסרת הקטעים ממקומות שבהם מתקיימת הפרה של זכויות היוצרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully