וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין חויב להשיב ללקוחותיו 13 אלף שקל לאחר ששילשל לכיסו הוצאות משפטיות שנפסקו לטובתם

הילה רז

2.9.2008 / 19:06

השופט מנחם קליין: "לא יעלה על הדעת להשלים שכר על ידי שליחת יד בהוצאות שנפסקו לטובת הלקוח"



עו"ד אהרן רווח חויב להשיב ללקוחותיו לשעבר כ-13 אלף שקל לאחר שנקבע כי שלשל לכיסו הוצאות משפטיות שנפסקו לטובת לקוחותיו.



מפסק הדין שניתן השבוע בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב עולה כי רווח ייצג את האחים אליעזר ומשה פינקוס במסגרת ערעור בנוגע למחסן ברחוב יהודה מכבי בתל אביב בו החזיקו כדיירים מוגנים. במסגרת הערעור נקבע כי פינקוס יקבלו 15 אלף שקל הוצאות משפטיות. רווח קיבל לידיו את הסכום והעביר לפינקוס כ-4500 שקל, ואת יתר הסכום שלשל לכיסו. לאחר שניסיונותיהם של פינקוס לקבל את יתרת הכספים עלו בתוהו, הם הגישו תביעה.



רווח הכחיש את גרסת האחים וטען כי מאחר ושילמו לו סכום נמוך עבור הייצוג בערעור, סוכם ביניהם שכל סכום נוסף שייפסק לטובתם ייזקף לזכותו, בניכוי הסכום ששילמו פינקוס. בין רווח לפינקוס לא נערך הסכם שכר טרחה בכתב ולפיכך עדויות הצדדים הן שהכריעו את הכף.

השופט מנחם קליין העדיף את גרסת אליעזר פינקוס וקבע כי "עדותו היתה קוהרנטית ואמינה בעיני". קליין דוחה את ניסיונותיו של רווח להציג את פינקוס כאדם אלים שהורשע בתקיפה בעבר ומציין "נער הייתי וגם זקנתי וראיתי אנשים אלימים דוברי אמת צרופה ואנשים בעלי נימוסים והליכות המשקרים במצח נחושה".



קליין אינו מקבל את טענתו של רווח לגבי גובה השכר הנמוך לטענתו שקיבל עבור הייצוג בערעור וכותב "לא יעלה על הדעת ואין זה מקובל עלי לנסות ולהשלים את השכר הראוי על ידי שליחת יד בהוצאות שנפסקו לטובת הלקוח, מבלי שיש לכך מקור חוזי מסודר". קליין מבהיר כי "הוצאות הנפסקות בהליך משפטי שייכות ללקוח ולא לעורך הדין המייצגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully