וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסכסוך עם מערכת בתי המשפט רבקה אהרוני תמונה לדוברת ההוצאה לפועל

TheMarker

3.9.2008 / 8:11

אהרוני תבעה את מערכת המשפט לאחר שלטענתיה עודחה בכוניות

אהרוני נקלעה לעימות יוצא דופן מול מערכת בתי המשפט. לאחר שכיהנה ב-2006 כדוברת בתי המשפט באופן זמני, הועברה לתפקיד דוברת בתי הדין לעבודה. במארס 2007 מונתה לתפקיד עו"ד איילת פילו, הדוברת הנוכחית. באוגוסט 2007 דחה בית הדין האזורי לעבודה בירושלים את בקשתה של אהרוני להשיבה לתפקידה הקודם. בבקשה טענה אהרוני כי העברתה ממשרתה בידי הנהלת בתי המשפט היתה כוחנית ושרירותית, ונגועה בחוסר סבירות קיצוני. לאחר מכן הגישה אהרוני כתב תביעה מתוקן שבו דרשה פיצוי של 60 אלף שקל ממערכת בתי המשפט.



מינוייה של אהרוני לדוברת בתי הדין לעבודה נעשה תוך תפירת תפקיד עבורה כדי להרחיקה מהדוברות הארצית. מקורבים לתיק מדגישים כי לאהרוני יש יחסים טעונים עם נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, שרצתה להרחיקה מעבודה יומיומית מולה.



התיק בבית הדין עבר לגישור, ומשלא צלח שב לבית הדין והוא נמצא בשלב שלפני העדויות.



נודע כי אהרוני עוד לא נתנה את הסכמתה, אך מביעה נכונות למהלך שבו במקביל לקבלת תפקיד הדוברות החדש היא תמחק את תביעתה נגד הנהלת בתי המשפט.



בשל הרפורמה שיזם שר המשפטים, דניאל פרידמן, להפרדת מערכת ההוצאה לפועל ממערכת בתי המשפט, התפקיד החדש של אהרוני יהיה משמעותי מבחינת המיתוג של ההוצאה לפועל כגוף עצמאי.



מהנהלת בתי המשפט נמסר כי "אהרוני היא דוברת בתי הדין לעבודה וההוצאה לפועל. נכון לעכשיו אין שינוי בסטטוס. כשיהיה - נודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully