וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפט יורד ב-0.4% לאחר שסופת גוסטב לא גרמה לנזקים משמעותיים למתקני הנפט במפרץ מקסיקו

הדר תדמור

3.9.2008 / 8:27

מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש אוקטובר נסחרים ב-109.27 דולר לחבית



מחיר הנפט יורד ב-0.4% בניו יורק לאחר שסופת ההוריקן גוסטב, אשר הטילה את אימתה על מתקני הנפט והגז הטבעי במפרץ מקסיקו, חלפה מבלי לגרום נזקים בהיקף שזרעו הסופות קתרינה וריטה בשנת 2005.



מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש אוקטובר יורדים ב-0.4%, ונסחרים ברמה של 109.27 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק. מחיר הנפט גבוה כעת ב-48% מרמתם בתקופה המקבילה ב-2007. מחירי החוזים על הנפט מסוג ברנט יורדים ב-0.5% ונסחרים ברמה של 107.75 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של לונדון.



"גוסטב היתה הרבה פחות קשה משחששו, והדבר הוביל לנפילה במחיר הנפט, אשר גררה ירידות חדות במחירי הסחורות", העריך ויליאם אוניל, שותף בחברת הייעוץ לוג'יק אדוויזרס, בראיון לבלומברג. "מדובר בחדשות רעות עבור שוק הסחורות, לכל רוחבו, והדבר גורם למשקיעים למשוך את כספם משוק הסחורות".



הסופה הטרופית האנה צפויה להגיע לרמה של סופת הוריקן השבוע, כשתחצה את הבהאמס ותעשה דרכה לחופי ארה"ב. שתי סופות טרופיות נוספות צפויות להגיע אחרי האנה, והן עלולות להתחזק לרמת הוריקן עד מחר.



הצפות שנגרמו כתוצאה מהסופה הטרופית האנה גרמו למותם של 10 בני אדם בהאיטי. סופת ההוריקן גוסטב הביאה למותם של 77 בני אדם בהאיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully