וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי רכש קרקע לקניון ברומניה ב-6.5 מיליון יורו

רז סמולסקי

3.9.2008 / 13:15

חברת הכשרת היישוב רכשה קרקע בשטח 40 דונם בעיר ג'ורג'יו. מתכננת לבנות על הקרקע קניון עם שטחים להשכרה בהיקף של 20 אלף מ"ר

חברת הכשרת היישוב (0.0% , 1749.0), בבעלות עופר נמרודי, רכשה קרקע בשטח 40 דונם בעיר ג'ורג'יו (Guirgiu), רומניה, ב-6.5 דונם. הכשרת היישוב מתכננת לבנות על הקרקע קניון עם שטחים להשכרה בהיקף של 20 אלף מ"ר. העיר ג'ורג'יו נמצאת בדרום רומניה, סמוך לגבול בולגריה, ובמרחק של כ-65 ק"מ מדרום לבוקרשט.

זהו הקניון השני שבונה הכשרת היישוב ברומניה. בינואר השנה רכשה החברה בשתופות עם חברת גיבור ספורט וקרן רוטשילד קרקע בשטח 30 דונם בעיר פלויישט, לבניית קניון Stars בשטח 33 אלף מ"ר. הכשרת היישוב מחזיקה בכ-50% מהזכויות בקניון.

עופר נמרודי, יו"ר ומנכ"ל הכשרת היישוב, אמר: "הצבתי יעד לייזום 8 קניונים עד 2010 ואנחנו בוחנים היום גם כניסה לשוק הקניונים האוקראיני. כעת אנו נמצאים בתלהיכי ייזום של שלושה קניונים נוספים, בפלויישט ברומניה, בקישינב במולדובה ובמרוקו".

את הקניון בפלויישט תכנן האדריכל משה צור כהעתק כמעט מושלם של קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, גם הוא בבעלות הכשרת היישוב. ההבדל בין שני הקניונים הוא הגודל. הקניון הרומני יבנה על פני על פני 3 קומות בשטח של 33 אלף מ"ר להשכרה, ואילו אחיו ההרצלייני קטן יותר, ובו רק 22 אלף מ"ר להשכרה.

קניון Stars צפוי להיפתח בשנת 2010 והכשרת היישוב הצליחה להשכיר כ-5,000 מ"ר תמורת דמי שכירות חודשיים של 35-30 יורו למ"ר לחנויות עוגן, ששכרו שטחים גדולים. השוכרות הן חברות זרות כמו וודפון, דיאדורה, ספורה ואסיקס וחברות ישראליות כמו ארומה, סינמה סיטי, לי קופר, בלו בירד ואחרים. החברה מצפה כי דמי השכירות יעלו לכ-60 יורו למ"ר לשוכרים קטנים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully