וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן וקטור קנתה עוד כ-335 אלף מניות אלדין

ניר צליק

3.9.2008 / 14:00

רכשה את המניות בשוק הפתוח תמורת 4.2 מיליון דולר. הקרן הגישה לאלדין הצעת רכש לפני כשבועיים תמורת מחיר של 13 דולר למניה

קרן וקטור, שהגישה את הצעת הרכש לאלדין, ממשיכה להגדיל את אחזקותיה בחברה, ומגיעה כעת לאחזקה של 12.6% מאלדין. החברה רכשה החל מה-29 באוגוסט כ-335 אלף מניות נוספות במחיר של 4.2 מיליון דולר בשוק הפתוח, וכעת היא מגיעה לאחזקה של 12.6% ממניות אלדין.

בכך מתקרבת למעשה הקרן לאחזקתו של מנכ"ל ומייסד החברה, ינקי מרגלית, שמחזיק ב-12.9% מהחברה. בעלי המניות הגדולים הנוספים בחברה הם ג'וניפר, המחזיקה ב-15.4% מהחברה וגלאון, המחזיקה בכ-12% מהחברה. בין בעלי המניות הבולטים הנוספים ניתן למנות את פידליטי, מנינג אנד נאפייר, בלקרוק, דיקר ניהול ודן מרגלית, אחיו של ינקי מרגלית.

הקרן הגישה לאלדין הצעת רכש לפני כשבועיים תמורת מחיר של 13 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 184.5 מיליון דולר. בנוסף, הציעה הקרן אלטרנטיווה לרכישת עסקי ניהול הזכויות הדיגיטליות של אלדין תמורת 125-135 מיליון דולר.

אלדין דחתה את הצעת הרכש של הקרן, ומנכ"ל החברה, ינקי מרגלית, כינה את הצעות הקרן "אופורטוניסטיות". בתגובה, ביקשה הקרן לכנס אסיפת בעלי מניות מיוחדת, בה היא מתכוונת להציע מועמדים מטעמה לדירקטוריון החברה, וכן לדון עם בעלי המניות על הצעת הרכש.

קרן וקטור היא קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה פרטיות שנמצאות בבעלות המייסדים ובחברות ציבוריות. הקרן עוסקת בהשקעה בחברות שלדעתה נסחרות במחיר שוק נמוך מהשווי האמיתי שלהן, וכן בהפיכת חברות ציבוריות לפרטיות. הקרן ממוקמת בסאן פרנסיסקו ומנהלת מעל ל-2 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • אלדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully