וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תיווך הנדל"ן המצליחה ביותר על רקע המשבר - בבעלות וורן באפט

סוכנויות הידיעות

3.9.2008 / 14:28

הום סרוויסס אוף אמריקה, חברת הנדל"ן השנייה בגודלה בארה"ב, מתכוונת לצאת במסע רכישות

יו"ר ומנכ"ל הום סרוויסס, רון פלטייה, אמר בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג כי הוא מקבל שלוש שיחות בשבוע מחברות תיווך נואשות המחפשות קונה. קצב הרכישות של NRT, לעומת זאת, הואט מ-20 רכישות בשנה ב-2002 ל-4 רכישות בלבד מאז תחילת 2008. חובותיה של החברה האם של NRT, ריאלוג'י, מסתכמים ב-6.4 מיליארד דולר נכון לסוף יוני.



"המזומן הוא המלך. אם יש לך כסף מזומן, אתה יכול לנצל הזדמנויות רכישה נהדרות", אמר פלטייה. לדבריו, הוא מצפה לבצע רכישות בסך 200 מיליון דולר בשנתיים הקרובות של חברות תיווך נדל"ן שנקלעו לקשיים בעקבות המשבר, וכי הוא אינו צופה לשלם יותר מ-20 סנט על הדולר. בשנה שעברה הוציאה הום סרוויסס 10 מיליון דולר בלבד על מיזוגים.



במכתב השנתי של וורן באפט למשקיעים, שפורסם לפני ששה חודשים, אמר באפט כי רווחיה של ברקשייר יהיו נמוכים יותר ב-2008 מאשר שנים קודמות בשל משבר האשראי העולמי. עם זאת, באפט הוסיף כי החברה ממשיכה לחפש הזדמנויות השקעה במחירים משתלמים. באפט, בן 77, השלים מסע רכישות ב-4 ערים באירופה במאי, במטרה לאתר חברות משפחתיות המהוות רכישות פוטנציאליות, על רקע ההאטה בארה"ב. נכון ל-30 ביוני, היו בקופת המזומנים של ברקשייר 31 מיליארד דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully