וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בן צבי, מו"ל "מקור ראשון", התמנה לתפקיד העורך הראשי בהעיתון

אופיר בר-זהר

3.9.2008 / 14:36

קבוצת יהודים מארה"ב ובריטניה השקיעה בעיתון; מינויים נוספים וקמפיין פרסומי מתוכננים בקרוב



מו"ל "מקור ראשון" שלמה בן צבי, ששימש עד היום עורך אחראי של העיתון, מונה לעורך הראשי שלו. בן צבי יחליף את אמנון לורד שימשיך לשמש עורך בכיר בעיתון ובעל טור שבועי. שינויים נוספים בעיתון כוללים מינוי שני סמנכלים חדשים: איריס אלקוני שמונתה לסמנכ"לית סחר ושיווק, ומיכאל שרינגטון שמונה לסמנכ"ל הכספים. עוד נמסר כי החברה מחפשת מנכ"ל שייכנס לתפקידו עד סוף השנה ונמצאת במגעים עם מספר מועמדים.



לדברי החברה, בחודשים האחרונים השקיעו בחברה קבוצה של יהודים מארה"ב ובריטניה, והמינויים נעשו בעצה אחת עמם. טרם ידוע מי המשקיעים וכמה כסף הזרימו לחברה, אך מקורב לעניין מסר כי 50% מההשקעה כבר הועברה למקור ראשון והעברת היתרה מותנית בהישגי העיתון. החברה מסרה עוד כי היא תצא בתוכנית אסטרטגית חדשה ביוזמת המשקיעים, במסגרתה נבנית שדרת ניהול לעיתון. החברה מתכננת יציאה לקמפיין פרסומי שיימשך כשנה, לטובת מיתוג העיתון והגדלת מספר המנויים.



בן צבי, בן 42, מתגורר באפרת ונשוי לבתו של קונרד מוריס - מעשירי יהדות בריטניה. במאי 2003 רכש בן צבי את עיתון "הצופה", שנה לאחר מכן רכש את "מקור ראשון" ו"נקודה", ומתחילת 2006 החלה קבוצת הירש-מדיה שבבעלותו להפיץ את החינמון "ישראלי" בתחנות הרכבת ובקווי אגד. מאז ירד "ישראלי" מעל מפת העיתונות ובן צבי נמצא בסכסוך משפטי ארוך עם שותפו לשעבר, המיליארדר שלדון אדלסון שהיה שותפו להוצאת ישראלי בעבר, ולאחר מכן פרש והקים את "ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully