וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האפיפיור מצביע גאידמק?

הארץ

3.9.2008 / 14:40

הארכיבישוף אנטוניו פרנקו נחשב לאחד האישים המקורבים ביותר לאפיפיור ומייצג את עמדת הוותיקן

דבר הפגישה, כמו גם הצילום המשותף מתחת לתמונתו של האפיפיור, פורסמו באתר "אקסיס גלוב", שגורמים אמריקאים עושים בו לעתים שימוש להעברת מסרים אנטי-רוסיים. עצם קיומו של המפגש, כמו גם מיקום המידע דווקא באתר זה, מעוררים עניין. בכתבה, שקיבלה את הכותרת "הוותיקן עשה את בחירתו", מודגש גם כי נציגי ותיקן בכירים לא נפגשו עם אף אחד מן המועמדים האחרים לראשות העיר. במקביל, קיים גאידמק פגישה עם הפטריארך היווני בירושלים, תאופילוס השלישי, שאיחל לו ניצחון בבחירות הקרבות.



הדיווח המפתיע ב"אקסיס" מהלל את פועלו של גאידמק בקרב האוכלוסייה החרדית והחילונית במילים שנראות כלקוחות מתשדיר בחירות. בין השאר, יודעים העורכים באתר לספר על התמיכה לה כבר זוכה גאידמק בקרב דמויות מובילות בציבור החרדי, כמו הרב אלישיב, ח"כ יעקב ליצמן ואברהם רביץ.



בשיחה עם "הארץ" הבוקר, אמר גאידמק כי לא זו בלבד שמפגש חשוב זה לא יפגע במעמדו בציבור החרדי, אלא אף יחזק אותו מפני שהוא מחזק את מעמדה של היהדות ואת מעמדה של ישראל בעולם. "ירושלים היא מרכז לשלוש הדתות, ועל הממסד היהודי לבסס יחסים קונסטרוקטיוויים עם הנוצרים והמוסלמים", אומר גאידמק; "רק כך ניצור הבנה שלהם כלפי ישראל והעם היהודי". גאידמק מתח ביקורת על כך שהעירייה מזניחה את צרכיהם של הנוצרים והמוסלמים. ההזנחה, לטענתו, גורמת נזק בעיקר לציבור היהודי. גאידמק הדגיש כי הוא נשאר במירוץ על ראשות העיר, ובעצם רק עתה מתחיל את הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully