וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל מולקנדוב פוטר מתפקידו כיועץ השקעות של קרנות הנאמנות של אריגאטו

יובל מעוז

3.9.2008 / 15:21

מולקנדוב: אתרכז בתקופה הקרובה בייעוץ לקרנות נובה סטאר בלבד



דניאל מולקנדוב פוטר ביום רביעי האחרון מתפקידו כיועץ השקעות של קרנות הנאמנות של בית ההשקעות אריגאטו. מולקנדוב שימש עד כה כיועץ חיצוני לקרנות של אריגאטו ושל נובה סטאר.



אריגאטו חתמה ב-30 ביולי 2007 עם מולקנדוב על הסכם ייעוץ השקעות, כאשר תפקידו של מולקנדוב הוגדר כיועץ השקעות למנהל הקרן לבחינת כדאיות ההשקעה. בתשקיף של קרן לונג שורט של אריגאטו, מצהיר מנהל הקרן כי בכוונתו לקבל ייעוץ בתחום האופציות. במסגרת ההסכם, מולקנדוב היה זכאי לקבל אחוז מסוים מהכנסות של מנהל הקרן.



נגד מולקנדוב הוגש ב-2006 כתב אישום, בו הואשם בפרסום פרטים מטעים בדיווח אודות קרן, בקשירת קשר לביצוע פשע, באיסור קבלת טובת הנאה, בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובדיווח כוזב במסמכי תאגיד. מולקנדוב כופר באישומים כלפיו.



ביוני השנה הגיש מולקנדוב תביעה בסך של 2.5 מיליון שקל נגד הרשות לניירות ערך, יו"ר הרשות לשעבר משה טרי והממונה על מחלקות קרנות הנאמנות, שרה פורוש, בטענות של הוצאת לשון הרע וניצול לרעה של סמכות שלטונית שגרמו לכך שנאלץ לעבור ממטריית הקרנות Hosting)) של סלומון שוקי הון לפריזמה והפסיד בשל כך כסף רב.



דוד שוורץ, מנכ"ל חברת ניהול הקרנות אריגאטו, מסר כי "בישיבת דירקטוריון החברה ביום רביעי הוחלט להפסיק את ההתקשרות עם מולקנדוב".



מטעם דניאל מולקנדוב נמסר כי "מסיבות מקצועיות החליט מולקנדוב להתרכז בתקופה הקרובה בייעוץ לקרנות נובה סטאר בלבד. נזכיר כי בתקופה שמולקנדוב ייעץ לאריגאטו, היא זינקה והפכה להיות אחת מקרנות הנאמנות המצליחות ביותר בבורסה, אך כאמור בתקופה הקרובה הפעילות של מולקנדוב תתרכז אך ורק בנובה סטאר".



אריגאטו מנהלת כיום חמש קרנות נאמנות. קרן הנאמנות הגמישה של החברה השיגה מתחילת השנה תשואה של 9.7%. קרן המניות איבדה מתחילת החודש כ-12%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully