וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמעונאיות מריחות את החגים

עדי דברת

3.9.2008 / 17:15

יריית הפתיחה למבצעי החגים: המשביר לצרכן מתחייב לבשמים במחיר הזול ביותר. פותחת חזית מול המתחרות ומול ניו פארם שבשליטתה

רשת המשביר לצרכן, בשיתוף פעולה עם מכון גיאוקרטוגרפיה, תבדוק מהם 15 מותגי הבישום המובילים והנמכרים ביותר בקרב הצרכנים בישראל. בהתאם לתוצאות הסקר, תתחייב רשת המשביר לצרכן למחירים הנמוכים ביותר בארץ עבור הבשמים הנבחרים. מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן דב, מסר כי הרשת מתחייבת לעקוב אחר מחירי השוק מדי יום ביומו, ולעדכן את רמות מחירי הבישום בהתאם.

רשת סופר פארם, המתחרה, יצאה במבצע לפיו יוענקו 75% הנחה על 600 בשמים שיחולקו למספר קבוצות מחיר. בהשוואה בין מחירי המשביר לצרכן לסופר פארם נמצא כי רוב מחירי הבשמים שמציע המשביר יימכרו במחיר הגבוה בחמישה שקלים בסופר פארם.

לדברי בן דב, "תחרות הבשמים החלה שוב לקראת החגים והשנה צפויה תחרות זו להחריף עקב ריבוי מותגים ושחקנים בשוק הבישום בישראל. רשת המשביר לצרכן יורה את יריית הפתיחה במטרה להיות מובילת שוק". עוד העריך כי שוק הבישום בישראל יגדל השנה ב-50% לעומת החג אשתקד.

רשת המשביר לצרכן פותחת חזית מול המתחרה סופר פארם אולם יחד עם סופר פארם באותו המתרס ניצבת גם ניו פארם ש-68% ממנה נמצאים בבעלות המשביר לצרכן. מנכ"ל המשביר לצרכן סירב להתייחס לסוגיה זו.

איתן שושן, סמנכ"ל מכירות בניו פארם, מסר בתגובה: "בסוף חודש אוגוסט קיבלנו החלטה להפריד את מערכת המבצעים של ניו-פארם מזו של המשביר לצרכן לאחר שבמשך תקופה היינו תחת מערכת סחר אחת. אנחנו בחרנו לתת לצרכן את כלל מבחר הבשמים לפי מספר קבוצות מחיר. אין לי בעיה עם המבצע של המשביר. אני מציע מחיר זול גם על בשמים אחרים ולא רק על חלק מצומצם מהבשמים כפי שבחר לעשות המשביר. כמו כן, אני מניח שחמישה שקלים הבדל לטובת המשביר זה לא השיקול המרכזי אצל הצרכן אלא חוויית הקנייה, הנאמנות וכדומה".

בסופרפארם סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניו פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully