וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מיליון דולר לאסוקס בסבב הגיוס השני

פז וייסמן

3.9.2008 / 16:48

החברה מפתחת שבב המשמש כמעבד תקשורת למכשירים ניידים



חברת הסטארט אפ הישראלית אסוקס (Asocs), העוסקת בפיתוח שבבי תקשורת חכמים המאפשרים תקשורת במספר תקנים שונים על גבי שבב אחד, הודיעה אתמול כי גייסה 8 מיליון דולר בסבב גיוס ההון השני שערכה. בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו קרן הון הסיכון (FinTech GIMV Fund (FGF והמשקיעים הקודמים בחברה קרן הון הסיכון וורטקס והראל-הרץ.



עד עתה, גייסה אסוקס 20 מיליון דולר. ההשקעה הנוכחית תאפשר לה לחזק את מעמדה בשווקי יפאן וארה"ב, לפתח מערך שיווק ומכירות ולחזק את צוות התמיכה. במסגרת העסקה ייצג את FGF טאקשי הונדו, חבר בדירקטוריון אסוקס, המכהן גם כשותף ומנהל בחברת FinTech Global Capital, חברת הייעוץ של FGF ואחראי על תחום המוליכים למחצה וטכנולוגיות המידע.



אסוקס מפתחת שבב המשמש כמעבד תקשורת למכשירים ניידים כמו טלפונים סלולריים. השבב מסוגל לעבד אותות במספר פרוטוקולי התקשורת הנפוצים, בהם GSM ,WiFi ,WiMax.



מוצר הדגל של החברה הוא ה-MP100, המבוסס על טכנולוגיית ModemX. ה-MP100 הינו שבב בודד המתקשר תוך שימוש במרבית התקנים הקיימים כיום וביניהם GSM, LTE (דור 4 בסלולר), WIFI, ניווט לווייני (GPS) ועוד. בתחילת אוגוסט הודיע החברה כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Wipro-NewLogic, הצרפתית, העוסקת בתכנון ובהטמעה של שבבי תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully