וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה בסך 1.4 מיליון שקל נגד בית ההשקעות טראסט: התרשלה בניהול השקעות לקוחותיה

הילה רז

3.9.2008 / 19:03

לטענת התובעים השקיעה טראסט את כספם בפעילות ספקולטיווית וגרמה לאובדן מחצית קרן ההשקעה



תביעה בסך 1.4 מיליון שקל נגד חברת ניהול ההשקעות טראסט הוגשה אתמול על ידי בני הזוג ד"ר רחל תיאודור ופרופ' עמנואל תיאודור. לטענתם, השקיעה טראסט את כספם בפעילות ספקולטיווית וגרמה לאובדן מחצית קרן ההשקעה שהשקיעו בתוך עשרה חודשים.



לטענת בני הזוג, רופאים בגמלאות בשנות השבעים לחייהם, הם שמו מבטחם בטראסט פרו, וב-2007 העבירו את כספם והורו כי ב-70% מכספם יבוצעו השקעות סולידיות, תוך הגבלה מפורשת כי הסיכון בתיק לא יעלה על 30% משווי הכסף שהושקע. ואולם, בפועל, נטען, הושקעו הכספים בפעילות ספקולטיווית דוגמת אופציות על מדד תל אביב 25 וכתיבת אופציות, באופן שכמעט כל כספם הועמד בסיכון כבד, החורג באופן מהותי מהסיכון שהוגדר על ידם. בני הזוג טוענים כי השקיעו כ-1.5 מיליון שקל, מהם נותרו כ-800 אלף שקל בלבד.



לפי התביעה, טראסט ביצעה עבורם אלפי עסקאות באופציות וניירות ערך, וגבתה סכומי עמלה בסך 182 אלף שקל, המהווים כ-10% מסכום הכספים שהפקידו בני הזוג אצל טראסט. לאור האמור תובעים בני הזוג בנוסף להחזר 1.2 מיליון שקל שהשקיעו באמצעות טראסט, גם פיצויים בגין עוגמת נפש ופיצויים עונשיים בהיקף מרתיע. התובעים מיוצגים על ידי עו"ד זהר לנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully