וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריפון ממנה סמנכ"ל כספים חדש לחברה - רוברט דייקס

ניר צליק

3.9.2008 / 20:52

דייקס ישתכר 420 אלף דולר בשנה ויקבל בונוס שעשוי להגיע ל-280 אלף דולר

הרבעוניים שלא התפרסמו לאורך תקופה ארוכה בשל בעיה חשבונאית, ממנה החברה סמנכ"ל כספים חדש, רוברט דייקס, שיחליף את קלינטון נואלס ששימש כסמנכ"ל כספים זמני.



דייקס צפוי להשתכר 420 אלף דולר לשנה, כאשר הוא עשוי לקבל בונוס שיכול להגיע ל-280 אלף דולר. כמו כן, יוענקו לו 500 אלף אופציות במחיר מימוש של 19.99 דולר, מחירה של מניית וריפון אמש בתום המסחר.



ברי זווארנשטיין, סמנכ"ל הכספים הקודם של החברה, הגיש את התפטרותו באפריל בעקבות הבעיה החשבונאית שהתעוררה בדו"חות החברה. וריפון פירסמה את דו"חותיה לפני מספר שבועת לאחר עריכה מחודשת של התקופה שבין נובמבר 2006 לבין יולי 2007 בעקבות טעויות שהתגלו ברישום המלאי של מוצרים בתהליך בעת עריכת הדו"ח השנתי. הטעויות ניפחו את מלאי הסגירה, הפחיתו את עלות המכר והגדילו באופן מלאכותי את הרווחים.



בנוסף, הודיעה החברה כי דו"חותיה לרבעון השלישי יתפרסמו ב-9 בספטמבר. עם פרסום הדו"חות לפני כשבועיים סיפקה החברה תחזית רווח, כך שלא צפויות לחברה הפתעות רבות. החברה מצפה לרשום הכנסות של 256-258 מיליון דולר ברבעון השלישי. החברה צופה כי ברבעון השלישי יגיעו עלויות תיקון הדו"חות ל-15 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully