וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין משלימה את רכישת סייפוורד

ניר צליק

4.9.2008 / 14:18

תמורת 65 מיליון דולר. בנוסף, מעלה את תחזיות ל-2008: צופה הכנסות של 132-124 מיליון דולר, ורווח של -67-77 סנט למניה

אלדין, אשר דחתה את הצעת הרכש של קרן וקטור בימים האחרונים, נותנת היום למשקיעים סיבה לאופטימיות - ומעלה את תחזית ההכנסות השנתית שלה מ-120-112 מיליון דולר (Non-GAAP) ל-132-124 מיליון דולר (Non-Gaap). בנוסף, מעלה החברה את תחזית הרווח למניה, מ-56-48 סנט למניה ל-67-77 סנט למניה (Non-Gaap).

התחזית של אלדין אינה כוללת את ההשפעה הצפויה של הוצאות בגין תגמול מבוסס מניות, בגובה 2 מיליון דולר, התאמות בהכנסות הנדחות והוצאות פחת והפחתות של 3.9 מיליון דולר בגין הרכישה. תחזית ההכנסות על בסיס הכללים החשבונאים עומדת על 128-120 מיליון דולר.

הרווח הנקי GAAP צפוי לרדת ל-0-5 סנטים למניה, מ-44-36 סנט למניה, בעיקר בשל הוצאות חשבונאיות הקשורות ברכישה. אלדין דיווחה על רווח נקי GAAP של 1.02 דולרים למניה ב-2007.

"אנו מעודדים מהפעילות הצפויה בהמשך 2008 בעיקר בשל רכישת SafeWord, שצפויה לתרום מיידית לרווחים על בסיס non-GAAP ברבעון הנוכחי. התחזית המעודכנת שלנו מאשרת את תוכנית העבודה עליה הכרזנו ב-30 ביולי, עם ההודעה על הרכישה, ומאשרת גם את הציפייה שלנו לכך שהרכישה תתרום לאלדין הכנסות, רווחים והזדמנויות צמיחה. יש לנו בטחון רב בתחזית שלנו ל-2008"; כך אמר ינקי מרגלית, מנכ"ל ומייסד אלדין.

החברה דיווחה בנוסף על השלמת העסקה לרכישת סייפוורד, תמורת 65 מיליון דולר. שילובה של החברה הוא זה שתורם משמעותית להכנסות אלדין ולשורה התחתונה של החברה. ב-2007 הניבו מכירות המוצר הכנסות של 32 מיליון דולר.

הסייפוורד מאפשר לבצע אימות דו שלבי, במטרה להגן על מאגרי מידע ואפליקציות. את המוצר ניתן לשלב בכל אפליקציה של מיקרוסופט בכדי לאפשר כניסה מאובטחת לאפליקציות אינטרנטיות, דואר אלקטרוני ורשתות תקשורת. את המוצר משלבת אלדין בסל מוצריה, יחד עם כל העובדים שהיו מעורבים בפיתוחו ושיווקו.

Secure Computing החליטה למכור את המוצר לאחר שנתקלה בבעיית נזילות חריפה. "אנו מרוצים מהשלמת העסקה ומצפים ליהנות מיתרונותיה באופן מיידי", אמר ינקי מרגלית, יו"ר ומנכ"ל אלדין. "SafeWord מוסיף לאלדין טכנולוגיה אמינה ביותר ונוכחות חזקה בשוק ובערוצי ההפצה, שיאפשרו לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות עבור צורכי האבטחה שלהם".

"בנוסף, נוכל למנף את הנוכחות הגלובלית של SafeWord ואת יתרונותיו התחרותיים להצלחת אלדין בטווח הארוך. ההודעה היום היא צעד חשוב נוסף ביישום התוכנית העסקית. דירקטוריון אלדין והנהלת החברה בטוחים בכך שהמשך יישום האסטרטגיה ייצר ערך עבור בעלי המניות".

לפני מספר ימים דחתה אלדין את הצעת הרכש של קרן וקטור, אשר הגישה הצעה לרכישת אלדין באמצעות ג'זמין, לפי מחיר של 13 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 184.5 מיליון דולר. בנוסף, במכתב דחתה אלדין את ההצעה האלטרנטיווית של הקרן, לפיה היא ביקשה לרכוש את עסקי ניהול הזכויות הדיגיטליות - DRM - תמורת 135-125 מיליון דולר.

בתגובה, הודיעה הקרן לחברה כי היא מבקשת לכנס אסיפת בעלי מניות בכדי לדון בהצעת הרכש ובמינוי דירקטורים לחברה מטעמה. בנוסף, קנתה הקרן מניות נוספות בחברה והגיעה להחזקה של 12.6% מהחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully