וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי ישמש כפרזנטור של רנו תמורת 65 אלף דולר

שמרית סלע

7.9.2008 / 10:51

בנוסף יקבל מכונית לשימושו האישי למשך שנתיים. יככב בקמפיין למכונית CLIO SURF, שיעלה בעוד כשבועיים בהשקעה של כמיליון ש'

זוכה מדליית הארד באולימפיאדת בייג'ין 2008, הגולש שחר צוברי, נבחר כפרזנטור של חברת רנו, לרגל השקת הקמפיין למכונית רנו CLIO SURF - שתשווק במהדורה מוגבלת במהלך 2008. עבור הקמפיין יקבל צוברי 65 אלף דולר לשנה ומכונית רנו CLIO SURF לשימושו האישי בשנתיים הקרובות.

עם זכייתו במדליה האולימפית, העריכו בענף הפרסום כי צוברי יהפוך לפרזנטור מבוקש של מפרסמות מתחומי הבריאות והלייף סטייל ועליו לפעול באופן מיידי על מנת שלא יאבד את "המומנטום". עם זאת ההערכות לא ניבו על תמורה כספית של יותר מ-100 אלף דולר עבור הקמפיין אותו יוביל האלוף.

אילן טל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת קרסו - יבואנית רנו לישראל ציין כי "צוברי נבחר להוביל את הקמפיין החדש בשל התאמתו לתדמית הספורטיבית, הצעירה והדינאמית של ה-CLIO SURF והחיבור לערכי מותג רנו: מובילות, איכות, מצוינות וחדשנות". טל הוסיף כי "קרסו מאמינה בספורט הישראלי וגאה להיות החברה הראשונה שבחרה בצוברי כפרזנטור, בשל השתלבותו באסטרטגיה הפרסומית של החברה, המתבססת על חיבור והשתייכות ערכי המותג לעולם הספורט והלייף סטייל הבינלאומי".

הקמפיין, שיעלה בעוד כשבועיים באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב בהשקעה של כמיליון שקל, יכלול מודעות פרסום בעיתונות, קד"מ ונקודות המכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully