וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לייצוגית ב-8 מיליון בטענה לעישון כפוי בפאב

הילה רז

8.9.2008 / 16:26

שלושת התובעים הייצוגים טוענים, כי כאשר הם באים לפאב התל אביבי בלה שלומקינס הם חשופים למוות, בעקבות ריבוי עשן סיגריות במקום

בקשה לתביעה ייצוגית בסך 8 מיליון שקל הוגשה היום נגד הפאב התל אביבי בלה שלומקינס ומנהליו משה אליהו ופייר פנינה. לטענת התובעים הם נחשפים לעישון כפוי במקום ולנזקים הקשים הנגרמים ממנו.

שלושת התובעים הייצוגיים, מרק וילנה ליטבין ומקסים טיוטיוניק, טוענים כי כאשר הם באים לפאב הם חשופים למוות, סיכון ותחלואה להם גורמת החשיפה לעישון כפוי.

לדבריהם העישון בפאב מתבצע בימי שישי באין מפריע ובהעדר אכיפה של החוק למניעת עישון במקומות ציבוריים. לטענתם הם העירו על העישון האסור למלצרית ששירתה אותם, ותשובתה לדבריהם היתה "נכון, אז תעשו מה שאתם רוצים". התובעים, המיוצגים על ידי עמוס האוזנר, מציינים כי הם פנו לעובדים נוספים בבקשת עזרה, אך תשובתם היתה זהה.

לגרסת השלושה הם חיפשו כמיטב יכולתם חלקים בהם האוויר בפאב נקי יחסית, אך ריבוי העשן לא אפשר זאת, והם נאלצו לעזוב את המקום. השלושה תובעים כי כל אחד מהנוכחים בפאב במהלך ימי השישי יפוצה ב-1,000 שקל. לפי חישוב של 200 אנשים, במהלך 40 ימי שישי, הועמדה התביעה על שמונה מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully