וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנהיימר העלה את ההמלצה לאלווריון

ניר צליק

9.9.2008 / 13:52

מ"תשואת שוק" ל-"תשואת יתר". בית ההשקעות נקב במחיר יעד של 9 ד' למניה וכתב כי "התחרות של אלווריון נחלשת והמניה אטרקטיווית"

בבית ההשקעות אופנהיימר החליטו להעלות את המלצתם למניית אלווריון מ-"תשואת שוק" ל-"תשואת יתר", ונקבו בתג מחיר של 9 דולרים למניה. האנליסט איתי קידרון כתב כי "מניית החברה אטרקטיווית" וכי תזרים החוזים שנהיים גדולים יותר, והתחרות הנחלשת בענף, בנוסף לשער הדולר המתחזק - תורמים להעלאת ההמלצה.

עוד כותבים בבית ההשקעות, כי "אלווריון הציגה יכולת ביצוע טובה בשוק מאתגר" וכי הם "רואים הזדמנות מצויינת לקנייה" במניה. בבית ההשקעות מציינים כי תוכנית הרכישה העצמית של החברה מגבילה את הסיכוי לירידות במניה, ומספקת בסיס נוח.

לפני מספר ימים הגישה אלווריון, יצרנית ציוד התקשורת, לבית המשפט, בהתאם לחוק החברות, בקשה לאישור תוכנית רכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 30 מיליון דולר, עליה החליטה החברה במועד הגשת הדו"חות לרבעון השני. רכישת המניות תתבצע, על פי הטופס שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית, מעת לעת.

בתגובה להעלאת ההמלצה עלתה מניית החברה אמש במסחר ב-7.8%, ונסגרה במחיר של 7.07 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 446 מיליון דולר.

אלווריון סיימה את הרבעון השני עם גידול של 21% בהכנסות שצמחו ל-69.7 מיליון דולר. זאת, לעומת הכנסות של 57.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2007, ועלייה של 4% בהשוואה להכנסות הרבעון הראשון השנה שהסתכמו ב-67.2 מיליון דולר.

לדברי החברה, כ-55% מכלל ההכנסות ברבעון (מעל 38 מיליון דולר) התקבלו ממכירות ה-BreezeMAX.

בשורה התחתונה, אלווריון סיימה את הרבעון עם הפסד נקי של 812 אלף דולר, או סנט אחד למניה. זאת, בהשוואה לרווח נקי של 136 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד (שכלל גם רווח בגין פעילות שהופסקה בסך 618 אלף דולר) והפסד נקי של 601 אלף דולר, או סנט אחד למניה ברבעון הראשון של 2008.

  • עוד באותו נושא:
  • אלווריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully