וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת H&M מתכננת לפתוח שלושה סניפים בת"א

אורה קורן

10.9.2008 / 9:56

רשת האופנה השוודית מתכננת להיכנס לישראל בסוף 2009 או תחילת 2010. סניפים יפתחו בקניון רמת אביב, עזריאלי או בדיזנגוף סנטר

המועמדים המובילים לקבלת הזיכיון לפתיחת חנויות של רשת האופנה השוודית H&M הם עמרי פדן, המחזיק במקדונלד'ס ישראל; ג'ורג' חורש, יבואן טויוטה; מתיו ברונפמן, המחזיק בנציגות איקאה בישראל ובבנק דיסקונט ושותף בשופרסל; וחברת שופרסל - כך מסרו אתמול מקורבים למגעים להענקת הזיכיון.

רשימת המועמדים עדיין לא נסגרה באופן סופי, וייתכנו בה שינויים - אך לדברי המקורות, הרשת מתכננת להיכנס לישראל באמצעות הזכיין שייבחר בסוף 2009 או בתחילת 2010. הם הוסיפו כי הרשת מגלה עניין בשיתוף פעולה עם חברות הנדל"ן שפגשה, ובראשן גזית גלוב, הפעילה בסקנדינוויה, וכן אלביט הדמיה ועזריאלי. לא ברור אם העניין נובע מרצונה לשתף עמן פעולה בישראל או בקניונים שהן מקימות בחו"ל.

מקורבים למגעים הוסיפו כי הרשת פנתה למשרד רואי החשבון ארנסט אנד יאנג ישראל כדי שיכין בעבורה חוות דעת עסקית על המועמדים, וכי בהמשך צפויות פגישות עם המועמדים בשוודיה. לפי הערכות המקורבים, בשלב הראשון מתוכננת הקמתם של שניים או שלושה סניפי דגל בתל אביב - בקניון רמת אביב, בקניון עזריאלי או בדיזנגוף סנטר. בהמשך מתוכננת הקמה של 15-30 סניפים ברחבי ישראל בתוך חמש שנים.

רשת H&M מסרה בתגובה כי היא "אינה מגיבה לשמועות". כפי שפורסם בראשונה ב-TheMarker, במאי האחרון הגיעה לישראל משלחת מנהלים בכירים ברשת כדי לבחון אפשרות לפתוח בה סניפים. הביקור נערך ביוזמת הציר הכלכלי של משרד התמ"ת בסקנדינוויה דאז, מוטי איש שלום, והמפגשים עם המועמדים הפוטנציאליים התנהלו בעזרת מכון היצוא ומשרד התמ"ת. H&M היא רשת עולמית מובילה במוצרי צריכה בעלת מחזור שנתי של כ-15 מיליארד דולר. היא פרושה בכ-30 מדינות, מחזיקה יותר מ-1,500 חנויות ומעסיקה כ-68 אלף עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • H&M
  • פדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully