וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שני מגייס יועץ תקשורת נגד ארקדי גאידמק

מיכאל רוכוורגר

14.9.2008 / 10:02

שכר את שירותיו של היועץ התקשורתי-אסטרטגי, מוטי שרף, המתמחה בטיפול במשברים מסוקרים. שרף ירוויח בעבור הייעוץ עשרות אלפי דולרים

אורי שני, ששימש עד לפני כחודשיים במשך כחצי שנה מנהל העסקים הראשי של איש העסקים ארקדי גאידמק, העביר בשבוע שעבר הילוך במלחמתו מול גאידמק, ושכר את שירותיו של היועץ התקשורתי-אסטרטגי, מוטי שרף, המתמחה בטיפול במשברים מסוקרים.

שרף הוא הבעלים של משרד שרף תקשורת. שני החליט להעסיק את שרף, מתוך הבנה כי מאבקו נגד גאידמק יהיה ארוך ולא פשוט, והוא יזדקק, מלבד הסיוע המשפטי של עו"ד רון ברקמן ועו"ד דיבון פרקש, גם לסיוע בתקשורת.

המחלוקת בין שני לגאידמק נעוצה בדרישת שני לשלם לו מענק בהיקף של 50 מיליון שקל, שמתוכם שולמו לו כבר 19 מיליון שקל. על המענק סיכמו הצדדים בשנה שעברה, לטענתו. אולם שני, שהשתכר כ-50 אלף דולר בחודש, לא יסתפק בסכום זה ועתיד לדרוש סכומים נכבדים נוספים. על פי הערכות, שרף יקבל עבור שירותיו עשרות אלפי דולרים.

שני הצטרף בתחילת 2008 בקול תרועות ניצחון לקבוצת גאידמק כדי לרכז ולנהל את עסקיו חובקי העולם של גאידמק תחת חברת אחזקות אחת. בין הצדדים סוכם כי שני יהיה שותף ברווחים בשיעור של כ-10%. שני הגיש בשבוע שעבר בקשה למתן צו עיקול לנכסיו של גאידמק בהיקף של 31 מיליון שקל בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

שני הגיש את הבקשה בטענה כי גאידמק הפר התחייבות להעביר לטובתו בנאמנות מניות של חברת הנדל"ן הציבורית אוסיף בהיקף של 50 מיליון שקל, והעביר מניות בהיקף של 19 מיליון שקל בלבד. לטענת שני, הוא דרש לקבל בטוחה זו כדי לשמור על זכויותיו, לאחר שסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת הנדל"ן שיכון ובינוי וויתר על לא מעט כסף כדי להצטרף לגאידמק. הצוות המשפטי של שני מעוניין לפתור את המחלוקת באמצעות המוסד הישראלי לבוררות עסקית, בעוד הצוות המשפטי של גאידמק סבור כי הסוגיה אמורה להיפתר באמצעות בית הדין לעבודה.

בעבור שרף, זאת לא תהיה פגישה ראשונה עם גאידמק. לפני כשנתיים וחצי, כששרף שימש כיועץ התקשורת של משטרת ישראל בעת המשבר התדמיתי שעברה סביב פרשת זיילר והאחים פרינאן, פנה אליו גאידמק בהצעה שישמש כיועצו התקשורתי, אך שרף סירב, בטענה שלא יוכל לייצג גם את המשטרה וגם את גאידמק, שנחקר באותה עת על ידה.

פגישה נוספת בין שרף לגאידמק התרחשה כאשר שרף, עם שותפתו לשעבר, אירנה שלמור, החלו לייצג את חברת טיב טעם, כשבוע בלבד לפני שבתחילת קיץ 2007 פורסמה כוונת הרכישה של טיב טעם על ידי גאידמק. אולם לאחר פחות משבועיים החליט גאידמק לסגת מהעסקה.

עם לקוחותיו של שרף נמנים קבוצת פישמן, קבוצת עזריאלי, יולי עופר, בנק לאומי, שמואל דנקנר, אמדוקס, קרן מרקסטון, פריזמה, רכבת ישראל ו-HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully