וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לקח חמש שנים: רמדיה נמחקת משוק תחליפי החלב

איילה צורף

14.9.2008 / 11:29

דנשר שלחה הודעה לרשתות המזון והפארם כי תפסיק לשווק את המותג. המוצר נמכר בכמות זעומה של כמה מאות יחידות בכל חודש

חמש שנים לאחר פרשת רמדיה, נמחק המותג באופן סופי ממדפי תחליפי החלב לתינוקות . ל-TheMarker נודע כי דנשר, המשווקת ומפיצה את המוצר מזה כשנה וחצי, החליטה להוריד את המוצר מהמדף לאחר שהוא נמכר בכמות זעומה של כמה מאות יחידות בכל הארץ, בכל חודש. בשוק הדייסות המותג ישאר פעיל. מדובר בשוק של כ-40 מיליון שקל בשנה לעומת שוק של כ-450 מיליון שקל בשנה בתחום תחליפי החלב.

סיום חייו של המותג בתחום תחליפי החלב נעשה בשקט יחסי: חברת דנשר שלחה הודעה לרשתות המזון והפארם כי תפסיק לשווק את המותג.

לפני כשנה וחצי רכשה דנשר את רמדיה, כמו גם את המותגים נוקי ופלייטקס מאיש העסקים יובל לוי. כבר אז המחיר ששילמה החברה גילם את השווי של נוקי ופלייטקס, (מוצצים ומוצרים לתינוקות) ללא כל שווי ממשי לרמדיה. אולם בדנשר החליטו להמשיך לשווק אותו.

במאי 2006, לפני כשנתיים וחצי, ערכה רמדיה החדשה השקה מחדש באירוע חגיגי. איש העסקים יובל לוי, שרכש את המפעל שקרס, היה נשמע בטוח מאוד ביכולתו להרים מחדש את המותג לאחר הפרשה שבעקבותיה גרמה הרמדיה הצמחית למותם של תינוקות ולפגיעה קשה באחרים.

הוא החליף את השם מ"רמדיה" ל"רמדיה החדשה", יצא בסדרת מוצרים בעיצוב חדש וניסה לפעול לחזרתו של המותג לזירה הצרכנית.

אבל כבר ארבעה חודשים לאחר מכן כבר היה ברור כי אין עתיד למותג: לא זו בלבד שנתח השוק של המותג לא עלה לאחר ההשקה מחדש, אלא אף ירד. המסר שהעביר ציבור הצרכנים היה ברור וחד משמעי: למותג אין תקומה וכי הציבור בישראל מסרב לשכוח את אשר התרחש. כעת, לפני ההורדה מהמדפים, החזיק המותג בנתח שוק של פחות מחצי אחוז, כאשר קודם לאסון הוא החזיק בכ-33% מהשוק. רון ברק, מנכ"ל דנשר, מסר בתגובה: "החלטנו להפסיק לשווק את רמדיה בתחום תחליפי החלב. בתחום הדייסות המותג ימשיך להיות פעיל היות ויש דרישה בשוק למוצר זה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully