וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק יוצא מהמשק: ממנה את עו"ד יוסי שגב לאיש החזק בקבוצתו

מיכאל רוכוורגר

15.9.2008 / 11:56

שגב קיבל יפוי כח בלעדי לפעול למכירת אחזקותיו של גאידמק, וכן למנות ולפטר בעלי תפקידים בכל אחת מהחברות של האוליגרך

הסאגה סביב איש העסקים ארקדי גאידמק ומכירת החיסול של אחזקותיו הציבוריות בישראל ממאנת להתפוגג. בית ההשקעות גילאון, המצוי בשליטת גאידמק, מדווח כי אתמול נמסר לו על ידי עו"ד יוסי שגב, בא כוחו של גאידמק, כי גאידמק חתם על ייפוי כוח בלתי חוזר ובלתי הפיך לטובת 6 עורכי הדין ממשרד ד"ר י.שגב ושות'.

במסגרת ייפוי הכוח הוסמכו עו"ד לבצע בין היתר, בשמו ובמקומו של גאידמק, את הפעולות הבאות: למכור או להעביר את כל מניותיו של גאידמק במניות גילאון, חברת הנדל"ן אוסיף השקעות, אמריס אחזקות (המחזיקה בחברת האנרגיה פטרו גרופ) ובחברת המזון וויליפוד, בתנאים שייקבעו על ידי מיופי הכח ועל פי שיקול דעתם הבלעדי.

לעו"ד שגב הוקנתה סמכות בלתי חוזרת ושאינה ניתנת לשינוי לנקוט בכל פעולה בקשר עם הזכויות, לרבות הזכות להצביע בגין המניות שבבעלות גאידמק, ובכלל זה לקבל אשראי ממוסדות פיננסיים, לחתום על כל מסמך וליצור כל התחייבות בגינן. זאת בכדי להשלים בצורה מסודרת את תהליך מכירת המניות.

בנוסף לכך, הוקנתה למיופי הכח סמכות בלתי חוזרת למנות ולפטר בעלי תפקידים בכל אחת מהחברות שבבעלות גאידמק, כמו כן לתת הוראות לעורכי הדין ולהחליפם.

גילאון מציינת כי הזכויות שניתנו על ייפוי הכוח הינן בלעדיות וגאידמק הצהיר והתחייב שלא נתן בעבר ולא ייתן בעתיד כל זכויות שבבעלותו לאחרים. כמו כן התחייב גאידמק שלא לגרוע מכל מחוייבות בה יתחייבו מיופי הכוח.

  • עוד באותו נושא:
  • גאידמק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully