וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר רשות ני"ע בארה"ב: הכשל הנוכחי לא יחזור בקרוב

בראיון לרשת CNN אמר כריסטופר קוקס כי יכולת הפיקוח והאכיפה של הגופים הרגולטוריים בארה"ב חזקה כיום יותר מאי פעם

כריסטופר קוקס, יו"ר רשות ניירות ערך האמריקאית (SEC), אמר אתמול בראיון בלעדי לרשת CNN כי אין כל סיכוי שנקודות הכשל הנוכחיות בכלכלה האמריקאית יחזרו על עצמן בעתיד הקרוב. "היו נקודות כשל לכל אורך הדרך", אמר קוקס. "בין אם אלה סטנדרטים של חשבונאות, בין אם אלה סוכנויות האשראי, ובין אם זו אכיפה של חוקים למתן משכנתאות. כל המרכיבים מטופלים כעת בעת ובעונה אחת ואני סבור שאין כל סיכוי שמערך הבעיות הזה יופיע שוב בעתיד הקרוב".

בתשובה לשאלה על ההחלטה להותיר את ליהמן ברדרס לנפשו, ללא עזרה של השלטונות אמר: "לא הצלחנו למצוא משקיעים לליהמן ברדרס. אבל אנחנו יודעים עתה כי המשקיעים שליהמן ברדרס ניהל את כספם יהיו מוגנים לגמרי, וגם שמתגבשת שותפות חדשה בין מריל לינץ' לבנק אוף אמריקה, כך שבטווח הארוך השווקים הפיננסיים שלנו יתחזקו".

כשנשאל לגבי אמירתו של אלן גרינספאן, הנגיד הקודם של הבנק הפדרלי, ולפיה זהו משבר פיננסי שמתרחש פעם במאה, אמר קוקס: "אני בהחלט מקווה שהנגיד לשעבר צודק, מכיוון שלא הייתי רוצה לעבור את זה יותר מדי פעמים. תקוותי היא שכתוצאה מהאירועים והשינויים הדרמטיים שהתרחשו, השווקים והמוסדות הפיננסיים יתחזקו.

"כיום, יכולתנו לפקח ולאכוף חוקים חזקה מאי פעם. מעולם לא היו לנו קשרים כה הדוקים עם רשויות רגולטוריות במדינות אחרות. כל השווקים והרגולטורים ברחבי העולם ממוקדים יותר מאי פעם במאמץ לפתור את הבעיות הקיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully