וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרי פופינס בצרות

21.9.2008 / 13:06

ההוריקן בשווקים הפיננסיים מגיע גם לאומנות הלונדוניות: הבנקאים והברוקרים שאיבדו את עבודתם נאלצים להיפרד מהבייביסיטר הפרטית

זהירות מרי פופינס, ההוריקן בשווקים הפיננסיים מגיע גם לעולמן של האומנות הבריטיות. בעוד בנקאים וברוקרים סופגים מכות קשות ממשבר האשראי, האומנות שהם מעסיקים בשכר של עד 40 אלף ליש"ט בשנה (73 אלף דולר) הפכו לפתע למותרות יקרות.

"הבעיות רק מתחילות. בשבוע-שבועיים האחרונים התחלתי לקבל שיחות מאומנות שאומרות כי המעסיקים שלהן איבדו את משרתם – וכך גם הן", אומרת קייט בייקר, מסוכנות האומנות "אבווייל" בלונדון. "12-18 החודשים האחרונים היו תור זהב עבור האומנות בלונדון, אבל שמנו לב שבחודשים האחרונים המשכורות החלו לרדת במעט, ועתה גם מקצצים במשרות".

אלפים ברובע העסקים של לונדון פוטרו או צפויים להיות מפוטרים בעתיד הקרוב, עקב תחזיות כי המשבר בכלכלה הגלובלית – שהחל בשנה שעברה עם מפולת הסאבפריים – יימשך עוד חודשים ארוכים.

לונדון היא המרכז של עסקי האומנות בבריטניה, ומועסקות בה אלפי מטפלות המופקדות על הילדים בזמן שהוריהן עובדים במוסדות הפיננסיים הגדולים בעיר. האומנת הבריטית, שנהוג לאפיינה בדמותה הבדיונית והאגדתית של מרי פופינס, תמיד היתה מבוקשת מאוד ברחבי העולם, ומצב זה צפוי להימשך למרות תחרות גוברת ממזרח אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully