וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש: שעת טיסה בסילון רק ב-7,000 דולר

זוהר בלומנקרנץ

23.9.2008 / 13:13

המיליארדר האמריקאי וורן באפט פורש כנפיים גם בישראל פותח בישראל נציגות לחברה המציעה לאנשי עסקים שירותי טיסה במטוסי מנהלים

איל ההון האמריקאי וורן באפט לא נרתע מהסערות האחרונות בשווקים הפיננסיים, ובייחוד לא מאלה בענף התעופה - הסובל מחוסר יציבות עקב שינויים במחירי הדלק.

באפט החליט כי הוא פורש כנפיים גם בישראל: חברת נט ג'טס שבבעלותו מציעה בראשונה שירות חדש בישראל באמצעות זכיין ג'ט טרייד לינקס שבבעלות אשת העסקים דורית לב, אשתו של איש העסקים ירון אשכולות, מבכירי ענף התיירות בישראל.

מדובר בשני מוצרים שהחברה הישראלית החלה לשווק לאנשי עסקים: שכירת מטוסי מנהלים באופן פרטי לפי שעות, או רכישה של בעלות חלקית על המטוסים ושימוש בהם. התוכנית הראשונה מציעה לאנשי העסקים "כרטיסייה" לשימוש במטוסי החברה - עד 25 שעות טיסה נטו בשנה, במחיר 131 אלף יורו. התוכנית השנייה מציעה בעלות חלקית במטוס ואפשרות לטוס בו על פי צרכיהם, במחיר מוזל. כאן עומדים לרשות המתעניינים שבעה סוגים של מטוסי מנהלים חדשים - החל במטוס קטן המיועד לטווח טיסה של עד 2,000 מייל וכלה במטוסים גדולים. לדוגמה, ססנה מדגם Citation XLS, מטוס סילון אלגנטי בעל שמונה מושבים, שמחירו 12 מיליון דולר, מוצע לקנייה חלקית של 50% בעלות במחיר 6 מיליון דולר, ומקנה זכות לשימוש ב-400 שעות טיסה; מחיר שעת הטיסה במטוס מסוג זה למי שאינו בעלים הוא כ-7,000 דולר. מטוסי החברה פרוסים ברחבי אירופה, וזמינים מיידית ללקוחותיה, בהתראה של 24 שעות באירופה ו-48 שעות בישראל. עד כה הצטרפו שישה אנשי עסקים לשירות, רובם אנשי נדל"ן הבונים במזרח אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully