וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד יומיים יוכרע מי ירכוש את רשת בורגראנץ'

עדי דברת

23.9.2008 / 14:28

המפרק והכונס מתלבטים בין שלוש קבוצות: בעלי ברגר קינג ושתי קבוצות מחו"ל. יו"ר ברגר קינג לשעבר סירב למסור אם הגיש הצעה

ביום חמישי הקרוב יכריע בית המשפט מי ירכוש את רשת המזון המהיר בורגראנץ'. בעקבות בקשה שהגישו לבית המשפט כונס הנכסים שמונה לרשת, שלמה נס, והמפרק הזמני שאול ברגרזון, נקבע דיון לאישור המכירה שיתקיים ביום חמישי הקרוב בשעות הבוקר בפני נשיא בית המשפט המחוזי, אורי גורן.

בדיון ימליצו הכונס והמפרק על הקבוצה שלטעמם ראויה לרכוש את הרשת, מתוך חמש הקבוצות שהגישו את הצעותיהן. ל-TheMarker נודע כי בימים האחרונים ניהלו הכונס והמפרק משא ומתן בלתי פוסק עם הקבוצות שהציעו לרכוש את הרשת וכי כעת הם מתלבטים בין שלוש קבוצות: בעלי ברגר קינג - האחים אלי ויובל אורגד, ושתי קבוצות מחו"ל. עד יום חמישי יצטרכו השניים להחליט על מי מבין שלוש הקבוצות הם ממליצים.

האחים אורגד ניסו לרכוש את בורגראנץ' לפני כמה שנים, אך הממונה על ההגבלים העסקיים לא אישר את העסקה. קבוצה מרוסיה, העוסקת בתחום המסעדות ברוסיה ומפעילה מספר מסעדות בהן מסעדות, מיוצגת בישראל על ידי חברת נתיב; קבוצה בראשות אסף גרינברג, לשעבר שותף ומנכ"ל דומינו'ס פיצה ישראל, שמחזיק בשליש מהחברה.

יו"ר ברגר קינג לשעבר, יאיר חסון, שהכחיש בעבר כי הוא מתעניין ברכישת הרשת, סירב למסור אם הגיש הצעה. כיום משמש חסון כיו"ר גלובל ברנדס, זכיינית רשת דומינו'ס פיצה בשווייץ, בלוקסמבורג ובליכטנשטיין. לפי הערכות, חסון החל בתהליך רכישה של בורגראנץ' לפני קריסתה, אך באותו זמן פנתה חברת פז לבית המשפט לשם כינוס נכסים והמגעים נקטעו. ב-2003 ניהל חסון מהלך למיזוג בין ברגר קינג לבורגראנץ', שלא יצא לפועל. דובי לחוביץ', ששימש בעבר מנכ"ל דומינו'ס פיצה שווייץ והיה בעל מניות מיעוט בחברה, התעניין בעבר ברכישת הרשת. עם זאת, לא ניתן היה להשיג את תגובתו עד למועד פרסום הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • בורגראנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully