וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נוספת נגד גאידמק ב-80 מיליון שקל

שרית מנחם

24.9.2008 / 15:33

התובעים: בעלי השליטה לשעבר בחברת אמריס אותה רכש האוליגרך לפני יותר משנה. מצטרפת לשרשרת ההסתבכויות של גאידמק

מכה נוספת לגאידמק: הבוקר הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נוספת נגד איש העסקים ארקדי גאידמק על סך 80 מיליון שקל. התובעים הם איש העסקים ההונג קונגי בלרם צינראי וחברת קיטאל החזקות ופיתוח בינלאומי של לוי קושניר.

צינראי וקושניר, שהיו עד יולי 2007 בעלי השליטה באמריס, תובעים את גאידמק. העילה לתביעה: מימוש אופציית פוט שמומשה ביולי השנה, במסגרתה הגדיל גאידמק את החזקותיו באמריס מ-75% ל-100%. תמורת 25% הנוספים אמור גאידמק לשלם כ-80 מיליון שקל עד לסוף יולי 2008. עד כה התשלום לא הגיע וצינראי ולוי החליטו לפנות לערכאות משפטיות.

מהתביעה עולה כי גאידמק אינו מכחיש את חובו כלפי השניים, ובמשך התקופה האחרונה הוא מנסה לדחות את מועדי התשלום על ידי תירוצים שונים. אולם השניים הבחינו כי גאידמק מחזיר חובות לגורמים נוספים הנושים אותו, ונראה כי חששו לכספם.

התביעה הבוקר מצטרפת לשרשרת ההסתבכויות של גאידמק עם אנשי עסקים בזירה המקומית: מנכ"ל וילי פוד, צבי ויליגר, הגיש בשבוע שעבר תביעה על סך 16.2 מיליון שקל בגין הלוואה שלא הוחזרה על ידי גאידמק. גם אורי שני הגיש בתחילת החודש בקשה להטלת צו עיקול זמני במעמד צד אחד בסך 31 מיליון שקל, זאת בשל תשלומי משכורת שלא קיבל שני. ההסתבכות מול בנק מזרחי שטוען כי גאידמק נטל הלוואה לרכישת מניותיה של אוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • קאידמק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully