וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט מעוניין לרכוש חטיבות של AIG

24.9.2008 / 22:27

האיש העומד בראש חברת ההחזקות ברקשייר האתווי ומדורג שני בין עשירי העולם, אמר בראיון ל-CNBC כי הוא מעוניין בשתי חטיבות של AIG

המשקיע וורן באפט נוהג לומר כי הזמן הנכון לרכישת מניות הוא כאשר הדם זורם ברחובות. לפי הצעדים בהם נוקט ביממה האחרונה האיש הידוע בכינויו "האורקל מאומהה", עכשיו זה הזמן הנכון. באפט הודיע היום (רביעי) כי חברת ההחזקות ברקשייר התאוויי, שבראשה הוא עומד, מעוניינת לרכוש שתיים מחטיבות חברת הביטוח AIG שהולאמה בשבוע שעבר. לדבריו, כבר הביע עניין ברכישת החטיבות לפני שבוע וחצי, בימים שקדמו להלאמת AIG.

בראיון לערוץ הטלוויזיה CNBC אמר באפט, כי "חלק מהיחידות הללו או רובן, אני מאמין, יועמדו למכירה במהלך השנה או השנתיים הקרובות, ואנו נהייה מעוניינים בשתיים מהן". לדבריו, "הבענו עניין ברכישת חטיבה או שתיים של AIG באותו סוף שבוע, אולם הלחצים באותה עת היו כבדים והבור שנפער היה עמוק עד כדי כך שהחברה פשוט לא הצליחה לקדם את העניין". לדבריו, "חלק מהיחידות הללו או רובן, אני מאמין, יומדו למכירה תוך במהלך השנה או השנתיים הקורובות, ואנו נהייה מעוניינים בשתיים מהן".

מוקדם יותר היום הודיעה ברקשייר כי היא רוכשת מניות של בנק ההשקעות גולדמן סאקס בהיקף של 5 מיליארד דולר.
ברקשייר מחזיקה בבעלותה של ברקשייר 76 חברות (ביניהן חברת ישקר הישראלית) ובבעלותה מניות בעשרות חברות נוספות (ביניהן קולה ודיסני), אולם כמחצית מעסקיה הם בתחום הביטוח וביטוח המשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully