וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה מכירת בורגראנץ' לבעלי ברגר קינג ב-25 מיליון ש'

TheMarker

25.9.2008 / 13:32

האחים אורגד זכו בהתמחרות על הרשת שבבעלותה 50 סניפים. הרשות להגבלים עסקיים הבהירה כי עדיין מתנגדת למכירת בורגראנץ' לברגר קינג

קבוצת אורגד, מבעלי ברגר קינג, היא הזוכה בהתמחרות על רשת בורגראנץ', בכפוף לאישור הממונה על להגבלים העסקיים. כך קבע הצהריים נשיא בית המשפט המחוזי, אורי גורן. לפני מספר שנים דחתה הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, בקשה אחרת של ברגר קינג לרכוש את בורגראנץ'. במסגרת מכתב ששיגרה השבוע לברגר קינג היא חזרה על סירובה לאשר את המיזוג, כיוון שלדבריה לא חל שינוי נסיבות המצדק את המיזוג. הנשיא גורן דחה את דבריה ואמר: "אם הממונה אינה רואה בפשיטת רגל שינוי נסיבות, אינני יודע שינוי נסיבות מהו".

האחים אורגד, לא ויתרו על המתחרה בורגראנץ' והעלו הבוקר את הצעתם ל-25 מיליון שקל תמורת הרשת הקורסת. ההצעה גבוהה יותר מהצעת הקבוצה הרוסית G.M.R שבבעלות מרב אלשווילי, עליה המליץ אתמול הכונס - 17 מיליון שקל.

מאחר שהרשות להגבלים עסקיים הבהירה כי תתנגד למכירת בורגראנץ' לברגר קינג, הדגישו האחים אורגד כי הם מוכנים שתעשה פנייה לבית הדין להגבלים עסקיים שימסור החלטה תוך שבועיים-שלושה. במהלך תקופה זו, תשלם ברגר קינג את הגירעון בהוצאות ההפעלה במידה שיהיו. אם בית הדין יכריע בשלילה, אז תזכה במכרז הקבוצה הרוסית.

רואה חשבון אלי שפלר ועו"ד שלמה נס, המפרקים הזמניים של בורגראנץ', הודיעו כי הם תומכים בהצעה הקבוצה הרוסית שאינה תלויה בהחלטת הממונה על ההגבלים העסקיים. אם יוחלט כי ברגר קינג היא הזוכה הזמנית, היא תאלץ לפנות לבית הדין להגבלים עסקיים ולערער על החלטת הממונה על ההגבלים שדחתה בעבר בקשה דומה של רשת בורגר קינג.

במהלך הדיון רמז עו"ד מתן מרידור, פרקליטם של האחים אורגד, שברגר קינג, ככל הנראה, מתכוונת להפעיל את סניפי ברגראנץ' כסניפי גלאט כושר של ברגר קינג. נציגו של אורגד סירב להתייחס מפורשות לשאלה האם ברגר קינג מתכוונת להפעיל את הרשת המתחרה תחת המותג שלה או להותירו כעסק נפרד.

יוסי וקס, נציגו של בעל הקבוצה הרוסית המעוניינת לרכוש את בורגראנץ', מסר כי בכוונתם להפעיל את הרשת כ"עסק חי" ולהמשיך להעסיק את העובדים ב-50 סניפים המצויים בבעלות בורגראנץ' (13 סניפים נמצאים בבעלות זכיינים). נכון לעכשיו, 26 סניפים פועלים ו-24 סגורים. המשקיע הרוסי ביקש לפתוח את כולם. עוד מסר וקס כי הקבוצה אינה מתכוונת להעלות את הצעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully