וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של גאידמק קונה את מניות אוסיף בכ-110 מיליון ש'

הילה רז

25.9.2008 / 11:20

בדיון לפני שבוע מסר שגב כי ההצעה הגבוהה ביותר שקיבל עבור אוסיף היתה 140 מיליון שקל. שגב: אני היחיד שעבר את בדיקות הנאותות

בא כוחו של ארקדי גאידמק, עו"ד יוסי שגב, הודיע עתה כי הוא רוכש את זכויותיו של גאידמק בחברה הציבורית אוסיף, בתמורה לכ-110.5 מיליון שקל אשר יועברו לבנק מזרחי-טפחות בתוך חמישה ימי עסקים.

במהלך דיון הבוקר בנוגע לבקשת בנק מזרחי-טפחות לכינוס נכסים של מניות אוסיף ששועבדו לבנק, אשר הוגשה לפני כשבוע, מסר עו"ד שגב כי ההצעה הגבוהה ביותר שקיבל בעבור אחזקותיו של גאידמק באוסיף היתה 140 מיליון שקל, וכללה תנאים שאינם מבטיחים את התשלום. על פי הערכות, מדובר בהצעתו של איש העסקים דורון אביב.

שגב הסביר כי במצב שנוצר, אם לא יימכרו המניות ויהיה כינוס נכסים לאחזקותיו הציבוריות של גאידמק, ייווצר כדור שלג שימחק את המניות ואת הנכס כולו. לדברי שגב, גאידמק ביקש ממנו שיקנה את המניות. "אני היחיד שעבר את כל בדיקות הנאותות, והסכמתי בתנאים מסוימים לבצע את הרכישה בסכום שיענה על דרישות הבנק", אמר שגב בדיון. שגב התנה את רכישת המניות על ידו בכך שיועברו אליו נקיות מכל חוב ושעבוד וזכויות לצד ג'. עוה"ד פיני יניב, המייצג את מזרחי-טפחות, ציין בדיון כי הבנק אינו מתנגד לעסקה, כל עוד יועבר אליו הכסף. על פי ספרי הבנק, כרגע עומד חובו של גאידמק לבנק על כ-158 מיליון שקל.

לדברי השופטת דניה קרט-מאיר מבית המשפט המחוזי בתל אביב, "המחיר שבו נרכשו המניות על ידי עו"ד שגב קרוב למחיר המניות בבורסה. ניתן לצאת מנקודת הנחה סבירה, כי כל מכירה על ידי כונס נכסים היתה מביאה לתשואה כספית נמוכה יותר". השופטת הוסיפה וציינה כי "גובה החוב לבנק עולה בסכום משמעותי על התשלום שהתקבל בפועל". לפיכך סבורה השופטת כי לא היה נותר סכום לחלוקה לנושים אחרים בגין מכירת המניות.

עו"ד יוסי שגב סירב לענות לשאלות TheMarker בטרם יוציא הודעת בורסה בעניין.

  • עוד באותו נושא:
  • גאידמק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully