וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להמליץ היום על דלק נדל"ן זה כמו לתת נבואה לטיפשים"

מיכאל רוכוורגר

6.10.2008 / 10:26

כך אמר היום איליק רוז'נסקי, מנכ"ל החברה שבשליטת יצחק תשובה, בראיון לגלי צה"ל. "קשה לחזות את אורכו ועומקו של המשבר"

למרות שמניית דלק נדל"ן ירדה מתחילת השנה בלמעלה מ-60% ואיגרות החוב של החברה נסחרות בתשואות של 50%-30%, מנכ"ל החברה שבשליטת דלק של יצחק תשובה, איליק רוז'נסקי, מנסה לשדר הבוקר אופטימיות.

בראיון מלונדון לתוכנית "מה בוער" של רזי ברקאי בגלי צה"ל, ממשרדי דלק גלובל, החברה הנכדה של דלק נדל"ן, הבהיר רוז'נסקי: "כל הנכסים המניבים שלנו בבריטניה ממשיכים להיות חזקים ויציבים. אף סוחר לא עזב אותנו ואף צ'ק לא חזר. קשה לחזות את אורכו ועומקו של המשבר".

באשר לנפילת המניה והאג"ח של החברה, ציין רוז'נסקי כי בימים אלה הוא משתדל להתעסק בעסקים השוטפים והוסיף כי "להמליץ היום למשקיעים על מניית דלק נדל"ן זה כמו לתת נבואה לטיפשים".

רוז'נסקי שהיה שיאן השכר בקרב המנהלים של החברות הציבוריות בשנת 2006 עם שכר של 25 מיליון שקל, נשאל האם לדעתו המנהלים הישראלים מקבלים שכר מנופח שאינו מצדיק את הביצועים שלהם. המנכ"ל השיב כי "לכל אותם המחוקקים שבודקים את הנושא, אני ממליץ לצלול לתוך עומק הדו"חות הכספיים ולראות כי החלק העיקרי של אותו השכר הגבוה במקרה שלי ובמקרים של מנהלים אחרים בקבוצת דלק נובע מהאופציות שהוענקו לנו. עם זאת, לאחר נפילת המניות, האופציות האלה אינן שוות הרבה. זה בדיוק כמו שאשתי שאלה אותי בעבר איפה אותם 25 מיליון שקל שעליהם פורסם בעיתונות". לגבי שכרו הבסיסי, רוז'נסקי ציין כי לא מדובר בשכר מופרז.

מנכ"ל דלק נדל"ן סירב להתייחס לתוכניותיו של הבעלים יצחק תשובה לגבי הוצאתה של דלק נדל"ן מתוך קבוצת דלק והפיכתה לחברה אחות לחברת דלק. לדבריו, משיחות שקיים עם תשובה במהלך השבוע האחרון, נשמע לו בעל השליטה במצב רוח מצוין.

רוז'נסקי הוסיף עוד כי כמו שמשפחת תשובה והמנהלים הבכירים בקבוצת דלק בנו את דלק נדל"ן לחברה חזקה לתפארת, כך היא תצלח גם את המשבר הנוכחי ותמשיך להיות חזקה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully