וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה משרדי פרסום עלו לשלב השני במכרז של הטוטו והווינר

מאת שמרית סלע

17.10.2008 / 6:48

במשרדים שנבחרו: מקאן-אריקסון ויהושע TBWA. מנכ"ל מועצת ההימורים: הרמה הקריאייטיווית הגבוהה הקשתה על המיון"


משרדי הפרסום הם מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, נטלר-גליקמן-סמסונוב, פוגל אוגליבי וזרמון-גולדמן. המשרדים שלא עלו לשלב הבא הם JWT, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידמן וגלר-נסיס.



יצוין כי משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגיתם לא מתמודדים במכרז משום שהם מטפלים בתקציב הפרסום של מפעל הפיס - הגוף המתחרה.



בשלב הראשון הציגו המשרדים המועמדים בפני המועצה את העבודות הגדולות והמשמעותיות שיצרו בשנה האחרונה. כל עבודה קיבלה ציון מוועדת המכרזים, כשהציון המשוקלל הוא שקבע מי המשרדים שיעלו לשלב הבא במכרז.



בשלב הבא תערוך ועדת המכרזים ביקור התרשמות בכל אחד מהמשרדים ותבחר ארבעה מתוכם. אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאייטיווית על המותג ווינר בלבד. לאחר שקלול ההצעות הכספיות ייבחרו שני משרדים: זה שיקבל את הניקוד הגבוה ביותר יטפל במותג הווינר (תקציב של 18 מיליון שקל בשנה), והשני בדירוג יטפל במותג טוטו (תקציב של 12 מיליון שקל בשנה).



עופר פרי, מנכ"ל מועצת ההימורים העומד בראש ועדת המכרזים, הדגיש כי הבחירה היתה קשה ומורכבת. "התרשמנו מהעבודות המצוינות שהגישו לנו המשרדים המובילים בשוק הפרסום. הרמה הקריאייטיווית הגבוהה הקשתה על המיון. בסיכומו של דבר, עלו לשלב הבא משרדים שיוכלו להתמודד היטב עם האתגר הכרוך בשיווק ובפרסום של מותגי הימורים בסביבה תחרותית קשה".



כזכור, במכרז הורשו להתמודד רק משרדים שהיקף פעילות הפרסום שלהם ב-2006 וב-2007 אינו נמוך מ-70 מיליון שקל, ובתנאי שעל לקוחותיהם נמנים לפחות שני לקוחות עם תקציבים של 10 מיליון שקל או יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully