וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אגסי מציע לנשיא הבא של ארה"ב לעבור למכוניות חשמליות - בעלות של 100 מיליארד דולר

גיא גרימלנד

17.10.2008 / 19:31

אגסי: האלטרנטיווה - כניעה למחיר הנפט; ציין שמדינה גדולה נוספת תחתום על הסכם עם בטר פלייס בשבוע הבא

את הדברים מפרסם אתר http://earth2tech.com של חברת המדיה גיגה אום. בנאום ציין אגסי כי העלות (100 מיליארד דולר) מקבילה לשני חודשים של יבוא נפט - ותאפשר לארה"ב להימנע מלצרוך נפט זר בקדנציה השנייה של נשיא ארה"ב החדש. "האלטרנטיווה תהיה להיכנע למחירי הנפט", הוא ציין.



"אם המחיר יקפוץ מעבר ל-100 דולר פלוס לחבית במהלך הקדנציה, לא תהיה קדנציה שנייה", הדגיש אגסי. אגסי ציין עוד בנאומו כי הקמת תשתית להטענת רכבים חשמלית בקליפורניה תעלה 1.5 מיליארד דולר - שהם שווי ערך, לדבריו, לשבועיים של יבוא נפט.



"בטר פלייס תקים תחנת הטענה כל 25 מיילים. רשת של 16 תחנות תעלה 8 מיליון דולר", ציין. לאחר מכן התייחס אגסי למכוניות החשמליות עצמן. "מדובר בהזדמנות להתנעה מחדש לתעשיית הרכב האמריקאית". האתר מציין כי עד כה, רנו התחייבה להשקיע כמיליארד דולר בפיתוח תשעה דגמים של רכבים חשמליים. אגסי ציין כי הדגמים ייצאו לשוק בין השנים 2010 ל-2014.



עד כה, שתי מדינות חתמו על הסכמים עם בטר פלייס להקמת תשתית הטענה לרכבים חשמליים: ישראל ודנמרק. לדברי אגסי, מדינה גדולה נוספת חתמה על הסכם עם בטר פלייס, אך הוא יוכל להכריז על כך רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully